PracaGrupypl.praca.dyskusje"skilled imigration visa" do Australii

  • 1. Data: 2003-02-21 06:52:35
    Temat: "skilled imigration visa" do Australii
    Od: "Rafal Kraus" <r...@p...fm>

    Witam wszystkich!!

    Temat troszeczke "of topic" ale mam nadzieje ze uda mi sie spotkac
    tutaj kogos kto zetknal sie z problemami podobnymi do moich.
    Otoz staram sie o skilled independent visa do Australii Pierwszym krokiem,
    jak
    mniemam jest uznanie kwalifikacji przez "cialo" odpowiednie do tegoz
    znajdujace sie w Australii. Dla mnie bedzie to TRA.
    I tutaj pytanie. Pokrotce zapoznalem sie ze sposobem w jaki oni sprawdzaja
    tego rodzaju kwalifikacje (chodzi o doswiadczenie zawodowe) i obawiam sie ze
    w moim przypadku moze wyniknac problem poniewaz jeden z moich procadowcow
    zbankrutowal. W zwiazku z tym nie wiem czy uznaja mi oni 2 lata
    doswiadczenia zawodowego.
    Czy ktokolwiek z szanownych grupowiczow zetknal sie z tego rodzaju
    problemami??
    Wdzieczny bede za kazda opinie i informacje. Rowniez na priva.

    Pozdrawiam

    Rafal