PracaGrupypl.praca.dyskusje › serwisy freelancerskie

  • 1. Data: 2005-08-15 11:17:36
    Temat: serwisy freelancerskie
    Od: PHPdeveloper <phpdeveloper_NOzpamPLEASE@o2..pl>

    siema,

    szukam zlecen, weszlismy do eu, wiec moznaby rozwinac swoja dzialalnosc :P.
    macie jakies dobre linki?

    pozdro,

    .keo

  • 2. Data: 2005-08-15 18:22:23
    Temat: Re: serwisy freelancerskie
    Od: "Agenda" <a...@g...pl>

    PHPdeveloper napisal/a:
    > siema,
    > szukam zlecen, weszlismy do eu, wiec moznaby rozwinac swoja dzialalnosc
    > :P. macie jakies dobre linki?
    http://www.getafreelancer.com/

    Ale o ile wiem mogą być problemy z zapłatą, bo w Polsce PayPal jeszcze nie
    działa w obie strony.

    --
    pozdrawiam,
    Agenda

  • 3. Data: 2005-08-15 19:08:55
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 15 sie 2005 w liście [news:ddqmmc$d9j$1@inews.gazeta.pl] Agenda
    [a...@g...pl] napisał(a):

    > Ale o ile wiem mogą być problemy z zapłatą, bo w Polsce PayPal
    > jeszcze nie działa w obie strony.

    Oj, chyba już działa. Tzn. trzeba zarejestrować się na PayPal'u
    amerykańskim, który od niedawna akceptuje karty z Polski.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 4. Data: 2005-08-15 19:15:46
    Od: "Agenda" <a...@g...pl>

    Rafał Wawrzycki napisal/a:
    > Oj, chyba już działa. Tzn. trzeba zarejestrować się na PayPal'u
    > amerykańskim, który od niedawna akceptuje karty z Polski.
    No to super :) dziekuje, widocznie cos przeoczylam :)

    --
    pozdrawiam,
    Agenda

  • 5. Data: 2005-08-15 20:56:01
    Od: Tomek Wata <t...@n...sgk.pl>

    > szukam zlecen, weszlismy do eu, wiec moznaby rozwinac swoja dzialalnosc :P.
    > macie jakies dobre linki?

    Korzystam juz od jakiegos czasu z guru.com Zaplate mozna odebrac na
    rozne sposoby: czek, wire transfer, etc. Ja korzystam z takiego
    "wirtualnego konta" potem zgromadzone srodki mozna za jednym zamachem
    przeslac jednym transferem do polski za $15.

    Pozdrawiam i zycze powodzenia
    Tomek

  • 6. Data: 2005-08-15 21:01:28
    Od: PHPdeveloper <phpdeveloper_NOzpamPLEASE@o2..pl>

    Tomek Wata wrote:

> [...]
    > "wirtualnego konta" potem zgromadzone srodki mozna za jednym zamachem
    > przeslac jednym transferem do polski za $15.

    dzieki wszystkim :-)

    .pieknie

    k3o

  • 7. Data: 2005-08-16 12:50:49
    Od: "Cezary Tomczak" <c...@g...pl>

    > Oj, chyba już działa. Tzn. trzeba zarejestrować się na PayPal'u
    > amerykańskim, który od niedawna akceptuje karty z Polski.
    Ale czy to jest oby w 100% zgodne z regulaminem? Tam chyba jest tylko opcja
    podania obywatelstwa, także jak skłamiesz, w przyszłości w każdej chwili
    mogą zawiesić twoje konto i tracisz wszystkie fundusze na nim
    przetrzymywane.

    --
    Cezary Tomczak

  • 8. Data: 2005-08-16 13:45:16
    Od: m...@m...torun.pl (Piotr Klaban)

    In article <ddqvhe$cm3$1@213-238-126-46.adsl.inetia.pl>, Tomek Wata wrote:
> [...]
    > "wirtualnego konta" potem zgromadzone srodki mozna za jednym zamachem
    > przeslac jednym transferem do polski za $15.

    To chyba strasznie drogo ...
    Na moneybookers.com przelanie srodkow kosztuje 7,30 PLN.
    Upload srodkow przelewem tam trwal do 3 dni (upload jest
    tanszy niz platnosc karta).

    Pozdrawiam,

    --
    Piotr Klaban

  • 9. Data: 2005-08-16 14:17:04
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 16 sie 2005 w liście [news:ddsnfn$bld$1@inews.gazeta.pl] Cezary
    Tomczak [c...@g...pl] napisał(a):

> [...]
    > przyszłości w każdej chwili mogą zawiesić twoje konto i tracisz
    > wszystkie fundusze na nim przetrzymywane.

    Zgodne. Wcześniej po prostu PayPal nie dawał możliwości podania jako
    kraju Polski. Jeżeli dało się np. Portugalia, to i tak nie działało, bo
    w numerze karty kredytowej/debetowej jest zakodowany kraj pochodzenia
    karty. Teraz już można Polskę ustawić i płacić polskimi kartami.