PracaGrupypl.praca.szukana.sekretarka/ recepcjonistka/ asystentka

  • 1. Data: 2002-12-04 08:03:11
    Temat: .sekretarka/ recepcjonistka/ asystentka
    Od: o...@i...pl

    JESTEM OSOBĄ RZETELNĄ, ODPOWIEDZIALNĄ, AMBITNĄ I ZDYSCYPLIOWANĄ. POSIADAM PONAD
    DWULETNIE DOŚWIADCZENIE W HOTELARSTWIE I GASTRONIMII, A TAKŻE W BRANŻY
    ADMINISTRACYJNO- BIUROWEJ. OBECNIE PRAGNĘ ZMIENIĆ PRACĘ NA BARDZIEJ DOCHODOWĄ.
    JESTEM STUDENTKĄ I ROKU ZARZĄDZANIA; UMIEJĘTNOŚCI: BUSINESS ENGLISH, J.NIEMIECKI- I
    STOPIEŃ, MS OFFICE, INTERNET, OBSŁUGA SPRZĘTU BIUROWEGO, KAS FISKALNYCH, CENTRALKI
    TELEFONICZNEJ.

    o...@i...pl
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie