PracaGrupypl.praca.szukanasekretarka pracownik biurowy

  • 1. Data: 2004-09-24 13:27:48
    Temat: sekretarka pracownik biurowy
    Od: "anja414" <a...@w...pl>

    Poszukuję pracy w powiecie gryfickim w charakterze sekretarki lub
    pracownika biurowego.Ukończyłam szkołę średnią, obecnie zamierzam studiować
    w Wyższej Szkole Humanistycznej w Szczecinie,specjalność : Doradztwo
    zawodowe i społeczne.Znajomość językó obcych: j.
    angielski-średniozawansowany,j.niemiecki-początkując
    y.Ukończyłam kurs:
    Pakiet biurowy z elementami kadr i płac.Obsługa
    komputera:Word,Excel.Posiadam prawo jazdy kat.B.
    Proszę o pilny kontakt.Mój nr telefonu: 506382139.