PracaGrupypl.praca.dyskusje › reorganizacja, zmiana warunkow

  • 1. Data: 2007-04-05 13:54:49
    Temat: reorganizacja, zmiana warunkow
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    kochani, poradzcie mi w takiej kwestii.
    szef zarzadzil ogolna reorganizacje, zadania mojego wydzialu zostaly
    znacznie ograniczone, wydzial zlikwidowany i przekazane zostana te
    pozostalosci innej osobie.

    jedno z zadan poprzednich ale bardzo rozszerzone zostaje w moich obowiazkach
    i mam sie tylko tym zajmowac. do tego mam lojalke na podyplomowke, ktore
    mowi, ze zwracam kase, gdy: rozwiaze stosunek pracy za wypowiedzeniem,
    pracodawca rozwiaze ze mna z mojej winy lub przerwalem nauke.

    place pozostaja bez zmian, jednak slyszac o wizjach szefa dochodze do
    wniosku, ze bede mial duzo wiecej pracy + opieka i doszkalanie
    nowozatrudnionych do tego wydzialu + lider wydzialu, poniewaz wszyscy
    odeszli juz wczesniej i tylko ja wiem o co chodzi... wszystko za te same
    pieniadze.

    moje pytanie: czy musi sie to odbyc za pomoca wypowiedzenia zmieniajacego?
    czy jezeli odmowie przyjecia tych zmian to musze pracowac przez okres
    wypowiedzenia?
    co z podyplomowka wtedy?

    dziekuje z gory za odpowiedz!

  • 2. Data: 2007-04-05 14:52:29
    Temat: Re: reorganizacja, zmiana warunkow
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ev2v3r$ru0$1@atlantis.news.tpi.pl gardziej
    <b...@b...pl> pisze:

    > kochani, poradzcie mi w takiej kwestii.
    A ładnie tak crosspostować bez uprzedzenia?

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-04-05 15:01:43
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > A ładnie tak crosspostować bez uprzedzenia?

    no fakt, wiedzialem, ze o czyms zapomnialem... przepraszam