PracaGrupypl.praca.szukanaprzy komputerze/Internet i nie tylko

  • 1. Data: 2004-01-21 19:39:15
    Temat: przy komputerze/Internet i nie tylko
    Od: "karraso" <k...@g...pl>

    Szukam dodatkowej pracy związanej z pracą przy komputerze / Internet.
    Znajomość relacyjnych baz danych Access, strony html, asp, Linux, Win 9x,2K
    oraz instalacja i konfiguracja oprogramowania/sprzętu. Bardzo dobra
    znajomosc
    z zakresu telekomunikacji np. S7, DSS1.
    Posiadam własny komupter, stałe łącze, jestem osobą mobilną.
    Chętnie przedyskutuję każdą ofertę.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-01-23 11:24:16
    Temat: Re: przy komputerze/Internet i nie tylko
    Od: "ARH" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "karraso" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > znajomosc
    > z zakresu telekomunikacji np. S7, DSS1.
    > Posiadam własny komupter, stałe łącze, jestem osobą mobilną.

    jezyki?