PracaGrupypl.praca.szukana › przepisywanie/wprowadzanie danych

  • 1. Data: 2002-02-17 11:27:28
    Temat: przepisywanie/wprowadzanie danych
    Od: "Argon" <a...@a...net>

    Mam 19 lat, posiadam wyksztalcenie srednie (matura), aktualnie ucze sie w
    szkole dziennej (studium turystyczne), ale z checia podejme prace, najlepiej
    gdybym mogl ja wykonywac w domu. Najbardziej bylbym zainteresowany
    przepisywaniem tekstow. Posiadam stale lacze (od 6 lat), bardzo dobrze znam
    sie na komputerze (internet), pakiecie MS Office, bardzo szybko pisze na
    klawiaturze komputerowej.
    Mieszkam w Warszawie (Bemowo), ale w wersji elektronicznej prace moglbym
    przesylac wszedzie (stale lacze internetowe).
    Wszystkich zainteresowanych prosze o napisanie na adres e-mail:
    a...@a...net (pod tym adresem odpowiem takze na ewentualne dodatkowe
    pytania)
    Argon
    e-mail: a...@a...net