PracaGrupypl.praca.dyskusje › przedłużenie umowy

  • 1. Data: 2003-09-19 10:23:19
    Temat: przedłużenie umowy
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

    Taka sytucja:
    Kończy się umowa na czas określony. Pracodawca każe pracownikowi nadal
    przychodzić do pracy. Po siedmiu dniach nadal nie potwierdza przedłużenia
    umowy o pracę. Z tego co wiem, to zgodnie z KP uznaje się, że umowa została
    przedłużona na czas niokreślony. A co jeśli pracodawca da do podpisania
    umowę po miesiącu np. na 3 miesiące i na innych warunkach niż poprzednia
    umowa? Co jak się jej wtedy nie podpisze?

    Schwester

  • 2. Data: 2003-09-21 08:29:54
    Temat: Re: przedłużenie umowy
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

> [...]
    > umowę po miesiącu np. na 3 miesiące i na innych warunkach niż poprzednia
    > umowa? Co jak się jej wtedy nie podpisze?

    To co piszesz obowiązywało do 29.11.2002 r i dot. art.25 kp.Od 30.11.2002
    powyższy art. jest zawieszony do czsu wejścia Polski do UE czyli do 01.05. 2004
    r.Jeżeli chcesz pracować to musisz się zgodzić na warunki jakie zaproponuje Ci
    pracodawca a że w ciągu 7 dni nie otrzymałeś nowej umowy to wina pracodawcy i
    Ty nie masz na to wpływu.Pozdrawiam.