PracaGrupypl.praca.szukana › programista - trojmiasto

  • 1. Data: 2005-06-17 12:42:10
    Temat: programista - trojmiasto
    Od: yezooz <u...@w...pl>

    witam!

    Jestem studentem zaocznym informatyki, jednak moje zainteresowania wybiega
    poza ramy studiow.
    Bardzo dobrze znam:
    - PHP/MySQL (w tym PHP5 i ogolna idee programowania obiektowego)
    - PHP + Smarty
    - Znajomosc zagadnien bezpieczenstwa w aplikacjach sieciowych
    - HTML, JavaScript, CSS

    Oprocz tego znam ponizsze zagadnienia na poziomie zdecydowanie wyzszym niz
    podstawowy (w przypadku zapotrzebowania mozliwosc szybkiego przystosowania
    sie):
    - Java
    - C++
    - Flash (AS)
    - UML
    - SQL

    Dodatkowo:
    - znajomosc programow graficznych
    - instalacja/obsluga Linuksa
    - serwisowanie sprzetu komputerowego (PC)
    - bardzo dobra znajomosc obslugi i serwisowania wszystkich systemow z
    rodziny Windows
    - bardzo dobra znajomosc oblugi programow z pakietow Office i OpenOffice.

    Jestem zainteresowany praca z wykorzystaniem ww technologii od zaraz w
    trojmiescie (ewentualnie okolicach), rowniez praca zdalna.

    Prosze o ew. ofety na adres:
    y...@w...pl

    ---
    pozdrawiam, yezooz