PracaGrupypl.praca.szukanaprogramista .NET - stała lub zlecona

  • 1. Data: 2004-08-28 13:34:29
    Temat: programista .NET - stała lub zlecona
    Od: "R. Magdziarz" <r...@p...onet.pl>

    Imię i nazwisko: Robert Magdziarz
    Adres korespondencyjny: 02-495 Warszawa, ul. Skoroszewska 1A m.119
    Data urodzenia: 25 kwietnia 1972 r.
    Telefon: 0505235798
    E-mail: r...@p...onet.pl

    C I R R I C U L U M V I T A E

    Doświadczenie zawodowe

    Informatyk - Smart, Warszawa - sierpień 2003-listopad 2003
    Przygotowałem projekt systemu dla serwisów Classic sp. z o.o.(wielodziałowy
    dealer Citroena) &#8211; bazodanowego system intranetowy (technologie Microsoft). -
    prace analityczne, projektowe. Wykonywałem zadania programistyczne dot. innych
    systemów firmy Smart. Przygotowałem projekt metodologii wdrożeń rozwiązań
    informatycznych.
    Aktualnie pracuję nad systemem SmartSprzedaz.NET w technologiach ASP.NET, SQL
    Server 2000.
    Specjalista SAP - PTC (Era), Warszawa - luty 2001-kwiecień 2003
    Wykonywałem prace analityczne i implementacyjne w obszarze księgowości i
    zarządzania środkami trwałymi (SAP-PM, SAP-AA) oraz prace programistyczne
    związane z modułem Sprzedaży i Dystrybucji (SAP-SD), wspierałem pracę
    użytkowników. Członek zespołu projektu ewidencji pozabilansowej (tzw.
    niesieciowego) majątku trwałego (8 osób razem z pracownikami firmy
    konsultingowej AMG.net). Zajmowałem się usprawnieniem i uzupełnieniem procesów
    zarządzania majątkiem trwałym w PTC w oparciu o system SAP (moduły: PM, AA).
    Wykonywałem prace analityczne, projektowe, implementacyjne, dokumentacyjne, a
    także szkoliłem i wspierałem pracę użytkowników.
    Posiadam referencje z PTC.
    Starszy specjalista, Specjalista SAP - PTC (Era GSM), Warszawa - listopad
    1997&#8211;marzec 2000
    Członek zespołu informatycznego w projekcie wewnętrznym w PTC (ok. 10
    informatyków). Współodpowiedzialny za analizę i rozwój rozproszonego systemu
    bazodanowego, tworzonego przy użyciu narzędzi Oracle.
    Członek zespołu projektu Procurement Cycles Enhancement (ok. 15 osób razem z
    pracownikami Andersen Consulting). Pracowałem przy wdrożeniu procesów zakupu i
    zarządzania środkami trwałymi w PTC w oparciu o system SAP (moduły: MM, PM).
    Wykonywałem prace analityczne, projektowe, implementacyjne, dokumentacyjne,
    szkolenia i wspierałem pracę użytkowników. Wspierałem technicznie projekt
    inwentaryzacji środków trwałych.
    Systems Engineer (zlecenie) - EDS Poland, Warszawa - listopad 1996&#8211;maj 1997
    Lider projektu dla General Motors Poland. Odpowiedzialny za analizę wymagań i
    implementację wielodostępnego systemu bazodanowego Parts&Accessovisuaries o
    architekturze klient-serwer na platformie Windows NT, realizowanego i
    testowanego zgodnie z metodyką Client/Server LBMS. Organizowałem i nadzorowałem
    pracę dwóch osób i współpracującego zespołu klienta.
    Posiadam referencje z EDS Poland.

    Wykształcenie

    ABC Data, Warszawa - czerwiec 2004
    Developing Microsoft .NET Applications
    SAP Polska, Warszawa - maj&#8211;czerwiec 1998
    Szkolenia: LO520-Optymalizacja zaopatrzenia (SAP-MM), LO550-Konfiguracja i
    organizacja: Gospodarka materiałowa (SAP-MM), Gospodarka remontowa (SAP-PM)
    PTC, Warszawa
    Szkolenia: Jak efektywnie zarządzać swoim czasem?, Twórcze rozwiązywanie
    problemów
    Oracle Polska, Warszawa
    Szkolenie: Oracle Forms v 4.5 (II)
    InfoViDE, Warszawa - styczeń&#8211;czerwiec 1996
    Szkolenia: Analiza systemów biznesowych (metodyki LBMS), Analiza i modelowanie
    danych, Budowanie standardów i automatyka zarządzania projektami, Fabryka
    systemów klient/serwer.
    Wydział Informatyki UW - 1991&#8211;1996
    Uzyskałem tytuł magistra i dyplom z wyróżnieniem we wrześniu 1997.
    Specjalizowałem się w inżynierii systemów, bazach danych, systemach
    operacyjnych i sieciach komputerowych. Praca dyplomowa na temat przetwarzania
    rozproszonego w sieci TCP/IP komputerów Unixowych. Dodatkowe kursy:
    zarządzanie, inżynieria oprogramowania, SSADM (metodologia).

    Umiejętności

    Umiejętności zawodowe: Udział w projektach informatycznych, doświadczenie w
    zbieraniu wymagań użytkowników, pracach analitycznych i projektowych,
    implementacji i testowaniu systemów informatycznych, szkoleniu użytkowników.
    Doświadczenia w korzystaniu z technologii i narzędzi informatycznych: SAP R/3
    (moduły: PM, MM i AA), Internet i sieci TCP/IP, Unix/Linux,, Windows,
    MicrosoftOffice, ABAP/4, SQL, HTML, C++, VB.NET, ASP.NET, XML, SQL Serwer 2000,
    IIS, Oracle 9i, LBMS Systems Engineer (CASE).
    Języki obce: Średniozaawansowany angielski - kursy: CFCE, TOEFL, Stanton School
    of English
    (Londyn); podstawowy francuski; podstawowy rosyjski.

    Inne informacje

    Nagrody: Finalista Olimpiady Matematycznej 1991 (wolny wstęp na studia wyższe)
    Zainteresowania: Informatyka, filozofia, religie, nauka, biznes, malarstwo.
    Inne: Nie palę. Posiadam prawo jazdy. Mam zdolności dydaktyczne.