-
1. Data: 2003-10-25 17:52:44
Temat: problem z pracownikiem
Od: "bm" <g...@g...pl>
witam,
może ktoś z grupowiczów ma wlasne doświadczenia i mógłby zaproponować
rozwiązanie.
Otóż, mam pracownika, który notorycznie przekracza terminy realizacji zadań.
Terminy nie są zbyt rygorystyczne.
Zastanawiam się co z tym zrobić, jak wpłynąć na jego terminowość, jak
wpłynąć na pracownika?
pozdrawiam
Basia
-
2. Data: 2003-10-25 18:22:42
Temat: Re: problem z pracownikiem
Od: "Teq" <z...@p...onet.pl>
"bm" <g...@g...pl> wrote in message news:bned9e$5se$1@inews.gazeta.pl...
> Terminy nie są zbyt rygorystyczne.
Sam sobie odpowiedziales... jesli mu popuszczasz za kazdym razem to on sobie
w trabke dmucha i sam sobie odpuszcza.
Teq
-
3. Data: 2003-10-25 18:47:38
Temat: Re: problem z pracownikiem
Od: "bm" <g...@g...pl>
Użytkownik "Teq" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bnef3a$4gb$1@opal.futuro.pl...
>
> "bm" <g...@g...pl> wrote in message
news:bned9e$5se$1@inews.gazeta.pl...
>
> > Terminy nie są zbyt rygorystyczne.
>
> Sam sobie odpowiedziales... jesli mu popuszczasz za kazdym razem to on
sobie
> w trabke dmucha i sam sobie odpuszcza.
>
>
odpuszczam, przyznałam to, ale pytałam co zrobić:rozmowy nie skutkują, a nie
chcę zwalniać tego pracownika?
pozdrawiam
Basia
-
4. Data: 2003-10-25 19:14:13
Temat: Re: problem z pracownikiem
Od: "Ela Busz" <s...@p...onet.pl>
Jesli to artysta to musisz z tym zyc jesli normalny pracownik to
konkretnie( daj krotszy termin albo wprowadz system motywacji (
premia itp)
Użytkownik "bm" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
news:bneggd$f8b$1@inews.gazeta.pl...
>
> Użytkownik "Teq" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> news:bnef3a$4gb$1@opal.futuro.pl...
> >
> > "bm" <g...@g...pl> wrote in message
> news:bned9e$5se$1@inews.gazeta.pl...
> >
> > > Terminy nie są zbyt rygorystyczne.
> >
> > Sam sobie odpowiedziales... jesli mu popuszczasz za kazdym razem
to on
> sobie
> > w trabke dmucha i sam sobie odpuszcza.
> >
> >
>
> odpuszczam, przyznałam to, ale pytałam co zrobić:rozmowy nie
skutkują, a nie
> chcę zwalniać tego pracownika?
>
> pozdrawiam
> Basia
>
>
-
5. Data: 2003-10-25 19:26:01
Temat: Re: problem z pracownikiem
Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
Użytkownik "bm" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
news:bneggd$f8b$1@inews.gazeta.pl...
>
> Użytkownik "Teq" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> news:bnef3a$4gb$1@opal.futuro.pl...
> >
> > "bm" <g...@g...pl> wrote in message
> news:bned9e$5se$1@inews.gazeta.pl...
> >
> > > Terminy nie są zbyt rygorystyczne.
> >
> > Sam sobie odpowiedziales... jesli mu popuszczasz za kazdym razem to on
> sobie
> > w trabke dmucha i sam sobie odpuszcza.
> >
> >
>
> odpuszczam, przyznałam to, ale pytałam co zrobić:rozmowy nie skutkują, a
nie
> chcę zwalniać tego pracownika?
Biezesz na "dywanik" i......jak on tlumaczy swoja nieterminowosc,
niesumiennos?
Mozesz podac jakies przyklady?
--
pzdr. Krzysztof
## Szczecin - dlaczego pracodawcy jeszcze nie dzwonia do mnie?:##
##CV## http://kch.spec.pl ##
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
> pozdrawiam
> Basia
>
>
-
6. Data: 2003-10-25 21:34:24
Temat: Re: problem z pracownikiem
Od: smiechu@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl
>
> odpuszczam, przyznałam to, ale pytałam co zrobić:rozmowy nie skutkują, a nie
> chcę zwalniać tego pracownika?
>
czesc pieniedzy wyplacac po skonczonym zadaniu, lub/i w zaleznosci od
wielkosci spoznienia?
marcin
-
7. Data: 2003-10-26 08:11:34
Temat: Re: problem z pracownikiem
Od: "bm" <g...@g...pl>
Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:bneigl$l3p$1@inews.gazeta.pl...
> Biezesz na "dywanik" i......jak on tlumaczy swoja nieterminowosc,
> niesumiennos?
> Mozesz podac jakies przyklady?
>
Cóż, powód jest zawsze ten sam, czyli bardzo dużo pracy. Jednak myślę, że to
zwykła wymówka bo każdy twierdzi, że ma za dużo pracy, jednak większość
wykonuje zadania w terminie. Rozmowy z pracownikiem, jak mówiłam, zbyt
wiele nie wnoszą, a nie chcę go zwalniać bo jest naprawdę mądrym
człowiekiem, tylko chyba trochę leniwym i rozkojarzonym. Myślę, że w tym
tkwi cały problem. Ale jak walczyć z lenistwem pracownika?
pozdrawiam
Basia
-
8. Data: 2003-10-26 09:50:45
Temat: Re: problem z pracownikiem
Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
Użytkownik "bm" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
news:bnfvjp$571$1@inews.gazeta.pl...
>
> Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości
> news:bneigl$l3p$1@inews.gazeta.pl...
> > Biezesz na "dywanik" i......jak on tlumaczy swoja nieterminowosc,
> > niesumiennos?
> > Mozesz podac jakies przyklady?
> >
>
> Cóż, powód jest zawsze ten sam, czyli bardzo dużo pracy. Jednak myślę, że
to
> zwykła wymówka bo każdy twierdzi, że ma za dużo pracy, jednak większość
> wykonuje zadania w terminie
Sprobuj wprowadzic mu karty dnia pracy, chocaiz na 1 miesiac.
Niech codziennie zdaje wypelniona tabele z rozpisanymi (na biezaco)
czynnosciami jakie wykonywal.
Naturalnie, sprobuje narzekac, ze to jeszcze jeden obowiazek, ale badz
twarda i egzekwuj wypelnianie kart.
Naturalnie wyrywkowo sprawdzaj ich zgodnosc z rzeczywistoscia.
Albo go to zmobilizuje i wytnie "tajne rezerwy czasowe", albo na ich
podstawie bedziesz mogla obnizyc mu stawke z powodu zbyt niskiej wydajnosc.
Mozesz rowniez podobne karty wydac pracownikom wykonujacym podobne
czynnosci, to bedzie porownanie ile co komu zajmuje i czy gosc jest leniwy
czy po prostu malo kompetentny i z pracuje dluzej z powodu mniejszych
umiejetnosci lub braku doswiadczenia.
--
pzdr. Krzysztof
## Szczecin - dlaczego pracodawcy jeszcze nie dzwonia do mnie?:##
##CV## http://kch.spec.pl ##
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
> pozdrawiam
> Basia
>
>
-
9. Data: 2003-10-26 09:56:50
Temat: Re: problem z pracownikiem
Od: "Dieter" <t...@p...onet.pl>
Pochwal go, docen a nie na non stopie opierdalaj.
Dieter
-
10. Data: 2003-10-26 10:13:52
Temat: Re: problem z pracownikiem
Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>
Użytkownik "bm" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
news:bned9e$5se$1@inews.gazeta.pl...
> witam,
>
> może ktoś z grupowiczów ma wlasne doświadczenia i mógłby
zaproponować
> rozwiązanie.
> Otóż, mam pracownika, który notorycznie przekracza terminy
realizacji zadań.
> Terminy nie są zbyt rygorystyczne.
> Zastanawiam się co z tym zrobić, jak wpłynąć na jego terminowość,
jak
> wpłynąć na pracownika?
Nie rozumiem Ciebie... Płacisz mu z własnej kieszeni i nie wiesz, a
jak go zmotywować do wydajniejszej pracy? Rozmawiałaś z nim na ten
temat? Zmień mu warunki umowy na takie, aby opłacało mu się pracować
wydajnie (premie uzależnione od wyników).
mangha