PracaGrupypl.praca.szukana › pracownik PUP szuka pracy biurowej we Wrocławiu

  • 1. Data: 2004-10-22 09:55:29
    Temat: pracownik PUP szuka pracy biurowej we Wrocławiu
    Od: "megi" <s...@o...pl>

    Jestem poruszona opinią publiczną nt. pracowników i działania urzedów pracy.
    Chcę zrezygnować z pracy w PUP. Szukam pracy biurowej we Wrocławiu.
    megi
    s...@o...pl

  • 2. Data: 2004-10-22 19:08:19
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    > Jestem poruszona opinią publiczną nt. pracowników i działania urzedów pracy.
    >Chcę zrezygnować z pracy w PUP. Szukam pracy biurowej we Wrocławiu.

    prowokacja??
    jesli nie to ja chetnie wskocze na Twoje miejsce ;)
    Bo pracy biurowej szukam od roku i we Wrocku nikt nie chce osoby bez
    dwuletniego doswiadczenia po studiach..

    CanoE
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 3. Data: 2004-10-24 16:17:00
    Od: s...@o...pl

    to nie prowokacja, chcę przenieść się do Wrocławia i dlatego szukam pracy.
    Jestem po studiach i mam ponad 5 lat stażu pracy.
    meg