PracaGrupypl.praca.szukana › pracownicza ksiązeczka zdrowia

  • 1. Data: 2003-02-03 10:41:04
    Temat: pracownicza ksiązeczka zdrowia
    Od: "aNIA" <A...@W...PL>

    cHODZI MI O TA WYDANA przez sanepid !
    Prez jaki okres jestważna ( rok , 2 lata, pół roku ) ?
    i ile jkosztuje wyrobienie takiej książeczki a nastepnie "rzpedluzenie"
    czy ktos mzoe pomoc ?
    Ania

  • 2. Data: 2003-02-03 11:35:48
    Temat: Re: pracownicza ksiązeczka zdrowia
    Od: n...@p...onet.pl

> [...]
    > Prez jaki okres jestważna ( rok , 2 lata, pół roku ) ?
    > i ile jkosztuje wyrobienie takiej książeczki a nastepnie "rzpedluzenie"

    wymazy są ważne 10 lat, badanie krwi wassermana robi się co roku, kosztuje to
    parę złotych

  • 3. Data: 2003-02-03 11:56:22
    Od: "aNIA" <A...@W...PL>

    > wymazy są ważne 10 lat, badanie krwi wassermana robi się co roku, kosztuje
    > parę złotych

    dzieki za odpowiedz jednak jestemw tej sprawie laikiem wiec mam kilka
    [pytana
    otóz mam taka ksiazeczke wyrobiona psize na niej "pracownicza ksiazeczka
    zdrowia dla celow sanitarno-eopidemiologicznych " mam wykonane 3 badania z
    kału ! i kobieta mi powiedziala ze tyo wszystko zapłąi łam 50 zł !
    Wiec mam ta ksiazeczke od roku i nie wiem ile jest wazna ! czy trzeba
    przedluzac czy tez nie !
    prosze o pomoc
    dzieki z gory
    Ania

  • 4. Data: 2003-02-03 12:00:37
    Od: n...@p...onet.pl

    badan z kalu - czyli wymazow, nie musisz powtarzac poniewaz sa one wazne
    jeszcze 10 lat, przewaznie znajduja sie tam jezszcze badania krwii - czyli
    wasserman, które sie wykonuje co roku i oglolne badanie zdrowia - przez
    lekarza rodzinnego - nie wiem do jakiej pracy jest Ci to potrzebne, np. w
    szpitalu dochodzi do tego jeszcze kilka badan, w gastronomii wystarcza w
    zupelnosci to - o czym pisalem.

  • 5. Data: 2003-02-03 12:28:06
    Od: "aNIA" <A...@W...PL>

    dzieki za odpowiedz
    Ja miałam tylko te 3 badnaiai nie miałam badania, krwi , bo pielegniarka
    powieziala ze niepotrzebne
    pracuje jako hostessa przy promocji roznych towarow m.in zywnosci i stad
    moje pytanie !
    dziekyuje ci za odpowiedz
    ANia