PracaGrupypl.praca.szukanapraca zdalna

  • 1. Data: 2010-06-25 15:29:02
    Temat: praca zdalna
    Od: MiReK <r...@a...pl>

    szukam pracy zdalnej przy
    -opisywaniu aparatów cyfrowych/analogowych i obiektywów,
    -administracją serwisów internetowych,
    -dodawaniem informacji, na portalach

  • 2. Data: 2010-06-25 18:16:53
    Temat: Re: praca zdalna
    Od: "Marta Dymek" <z...@g...com>

    > szukam pracy zdalnej przy
    > -opisywaniu aparatów cyfrowych/analogowych i obiektywów,
    > -administracją serwisów internetowych,
    > -dodawaniem informacji, na portalach

    Za sprawą dynamicznego rozwoju Grupy MLM poszukujemy kandydatów na stanowisko

    Sprzedawca/Specjalista ds. sprzedaży

    do aktualnie tworzonego działu sprzedaży poprzez sieć sklepów internetowych.

    Miejsce pracy:

    szukamy kandydatów z terenu całej Polski

    .

    Wymagania:

    * samodzielność, dobra organizacja pracy i systematyczność,
    * doświadczenie w sprzedaży,
    * nastawienie na wyniki,
    * zaangażowanie i podejmowanie inicjatywy,
    * własna działalność gospodarcza będzie dodatkowym atutem.

    Oferujemy:

    * stałą pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
    * pracę w młodym zespole,
    * bezkonkurencyjne na rynku reklamy prowizje.

    Aplikacje zawierające CV, prosimy przesyłać na adres e-mail:
    z...@g...com

    Prosimy o umieszczenie w aplikacji następującej klauzuli:
    &#8222;Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie
    pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą
    z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.)&#8221;

    Informujemy, iż będziemy kontaktować się tylko z wybranymi osobami.