PracaGrupypl.praca.szukanapraca w wydawnictwie, agencji reklamowej, redakcji

  • 1. Data: 2004-12-01 13:40:08
    Temat: praca w wydawnictwie, agencji reklamowej, redakcji
    Od: "Dorota" <d...@v...pl>

    Witam
    Szukam pracy w wydawnictwie, agencji reklamowej lub redakcji. Mam doświadczenie
    w pracy na stanowisku korektora. Jestem również autorką publikowanych w
    czasopismie dla młodzieży tekstów o charakterze poradnikowym i rozrywkowym.
    Odbyłam miesięczny staż w agencji reklamowej( stanowisko copywriter).
    Najchętniej podjęłabym pracę na pół etatu, nie wykluczam jednak pracy przez
    internet(stałe łącze)
    Pozdrawiam przyszłych pracodawców
    Na życzenie chętnie udostępnie swoje szczegółowe cv.
    Ponieważ jestem studentką 5 roku filologii polskiej zatrudnienie mnie dla
    przyszłego pracodawcy łączy się z mniejszyni obiążeniami fiinasowymi.
    Dorota G. ( Warszawa)
    d...@g...pl
    lub
    d...@v...pl