PracaGrupypl.praca.szukanapraca w dziale marketingu

  • 1. Data: 2003-09-23 09:49:53
    Temat: praca w dziale marketingu
    Od: "k-ja" <t...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    szukam pracy w dziale Marketingu badz reklamy.
    Posiadam doswiadczenie z zakresu BTL.
    Pracowalam przez ostatni rok w Canal+ najpierw jako asystentka, pozniej jako
    Specjalista ds. BTL.
    Współpracowałam zarówno z agencjami reklamowymi jak i domami mediowymi.
    Umiem sporzadzac prezentacje, media planningi. Przy ostatniej kampanii reklamowej
    Cyfry+ współracowałam z Managerem Działu Marketingu przy produkcji spotu.

    Jestem dyspozycyjna od zaraz;)

    Pozdrawiam
    Kaja

  • 2. Data: 2003-09-23 09:54:11
    Temat: Re: praca w dziale marketingu
    Od: "kasia tyburska" <t...@N...gazeta.pl>

    jeszcze dodam , ze szukam pracy w Warszawie...