PracaGrupypl.praca.szukana.praca w domu

  • 1. Data: 2003-06-11 12:03:02
    Temat: .praca w domu
    Od: nospam_ e...@e...biz

    Niemiecka firma oferuje pracę w Polsce i na terenie Europy.
    Wymagania: komputer z dostepem do Internetu.
    Znajomośc jezyków nie jest wymagana jednakże stanowi poważny atut
    Informacje na stronie: http://www.eunet24.biz

    e...@e...biz
    --
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2003-06-11 19:52:31
    Temat: Re: .praca w domu
    Od: b...@p...onet.pl

> [...]
    > Wymagania: komputer z dostepem do Internetu.
    > Znajomośc jezyków nie jest wymagana jednakże stanowi poważny atut

    Posiadam komputer z dostępem do internetu i ciekawiłaby Mnie praca, tylko
    zależy na czym ona ma polegać i za jakie pieniądze.