PracaGrupypl.praca.szukanapraca w domu

  • 1. Data: 2002-03-12 22:09:02
    Temat: praca w domu
    Od: "pcblue" <p...@w...pl>

    1. Przesyłanie e-mail'i reklamowych bezpośrednio do Ciebie (od 0,02 do 0,10
    zł za jeden list w zależności od jego objętości).

    2. Przesyłanie e-mail'i reklamowych Twoim znajomym (ludziom którzy przy
    zapisywaniu się do LogoMedii podali Twój numer identyfikacyjny), (od 0,01 do
    0,05 zł za jeden list w zależności od jego objętości).

    3. Wypełnianie przez Ciebie ankiet (i odsyłanie ich do nas), (od 1,50 do
    8,00 zł za ankietę w zależności od jej długości).

    4. Wypełnianie ankiet przez Twoich znajomych (ludzi, którzy przy zapisywaniu
    się do LogoMedii podali Twój numer identyfikacyjny), (od 0,50 do 4,00 zł za
    ankietę w zależności od jej długości).

    Przeanalizujmy Twój średni miesięczny zarobek przy następujących
    założeniach:
    - po zapisaniu się do LogoMedii polecasz tą firmę swoim 15 znajomym;
    - średnia płaca za e-mail'a wysłanego do Ciebie= 0,06zł;
    - średnia płaca za e-mail'a wysłanego do znajomego= 0,03zł;
    - średnia płaca za ankietę wypełnioną przez Ciebie ankietę= 4,00zł;
    - średnia płaca za ankietę wypełnioną przez znajomego= 2,00zł;
    - miesięcznie otrzymujecie średnio 20 e-mail'i i 6 ankiet.

    Twój zarobek = (20 e-mail'i * 0,06zł) + (20 e-mail'i * 15 osób * 0,03zł) +
    (6 ankiet * 4,00zł) + (6 ankiet * 15 osób * 2,00zł) = 214,20zł/miesiąc

    (Uwaga! są to przykładowe założenia, ilość e-mail'i i ankiet zależy od
    ilości zleceń które otrzyma LogoMedia)

    Jeśli zdecydujesz się do nich zapisać proszę abyś podał w kwestionariuszu
    mój numer identyfikacyjny 168968

  • 2. Data: 2002-03-12 22:56:12
    Temat: Re: praca w domu
    Od: a...@s...org.pl (alpha)

    Tuesday, March 12, 2002, 11:09:02 PM, napisano:

    > 1. Przesyłanie e-mail'i reklamowych bezpo?rednio do Ciebie (od 0,02 do 0,10
    > zł za jeden list w zależno?ci od jego objęto?ci).

    > 2. Przesyłanie e-mail'i reklamowych Twoim znajomym (ludziom którzy przy
    > zapisywaniu się do LogoMedii podali Twój numer identyfikacyjny), (od 0,01 do
    > 0,05 zł za jeden list w zależno?ci od jego objęto?ci).

    > 3. Wypełnianie przez Ciebie ankiet (i odsyłanie ich do nas), (od 1,50 do
    > 8,00 zł za ankietę w zależno?ci od jej długo?ci).

    > 4. Wypełnianie ankiet przez Twoich znajomych (ludzi, którzy przy zapisywaniu
> [...]

    Fajnie, nigdy nie podawalem zadnych takich numerow, tak na przekor :)

    alpha

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 3. Data: 2002-03-13 08:35:34
    Od: "Jelcyn" <j...@p...pl>

    Po 2 latach mam na koncie 3 zl. Mam ich w d*** nawet nie potrafia znalezc
    reklamodwacow !!!

    Jelcyn
    j...@p...pl