PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w PCM

  • 1. Data: 2004-02-16 08:21:52
    Temat: praca w PCM
    Od: "Andżelika" <a...@w...pl>

    witam !
    Czy ktoś z was pracował lub pracuje w PCM w Warszawie? Jaka tam jest
    atmosfera pracy i jakie zarobki?

  • 2. Data: 2004-02-19 15:25:40
    Temat: Re: praca w PCM
    Od: "ps" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Andżelika" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś z was pracował lub pracuje w PCM w Warszawie? Jaka tam jest
    > atmosfera pracy i jakie zarobki?

    Witam
    Pracuje w PCM, mam nadzieje już niedługo.

    Zarobki: w zależności od stanowiska generalnie niskie, taki standard to 2000
    brutto
    Atmosfera: porażka, bardo nerwowa i stresująca, dużo (niepłatnych) nadgodzin
    Warunki pracy: fatalne biurowiec mieści się na pradze północ, taki stary
    komunistyczny blok z zewnątrz wygląda nie najlepiej, w środku też
    niezabardzo, te toalety(bez papieru toaletowego) :)

    Tak w skrócie to pracodawca oszczędza na maxa na pracownikach, a praca nie
    należy do lekkich, generalnie nie polecam, chyba że jesteś bezrobotna i w
    sytuacji pod ścianą.

    pzdr
    someone

  • 3. Data: 2004-02-23 22:20:26
    Od: "ewa" <e...@W...gazeta.pl>

    witam;)
    wlasnie przymierzam sie do wizyty u nich. sama jestem besrobotna i usiluje
    zahaczyc cokolwiek w wawie, bo moje studia do darmowych nie naleza;) someone,
    powiedz czy ciezko dostac sie do tej twierdzy na pradze ( rozmowa
    kwalifikacyjna to masakra ?, wiem ze jest test ze znajomosci obslugi kompa -
    mowie o telemarketerach...)
    czy ktos cos wie o CTM ?

    pozdroffka

    e.