PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Mittalu

  • 1. Data: 2006-11-20 12:18:19
    Temat: praca w Mittalu
    Od: "E. Fiedor" <e...@g...pl>

    Mittal - na Śląsku stanowisko młodszego zakupowca.
    możecie podzielić się wrażeniami z pracy w tej firmie?
    atmosfera? polityka personalna? warunki?

    z góry dzięki
    Ewa

  • 2. Data: 2006-11-20 14:36:35
    Temat: Re: praca w Mittalu
    Od: m...@g...com

    E. Fiedor napisał(a):
    > Mittal - na Śląsku stanowisko młodszego zakupowca.
    > możecie podzielić się wrażeniami z pracy w tej firmie?
    > atmosfera? polityka personalna? warunki?

    Zmieniasz pracę? :)

    Maciek

  • 3. Data: 2006-11-21 14:03:51
    Temat: Re: praca w Mittalu (OT)
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 20-11-2006 o 15:36:35 <m...@g...com> napisał(a):

    > Zmieniasz pracę? :)

    Zastanawiam się, skoro to Twoja znajoma, czy nie mógłbyś jej nauczyć
    netykiety (w kwestii HTML), bo najwyrazniej na innych grupach też nikogo
    takiego nie spotkała.

    --
    "Osobiście wierzę w Ducha Świętego, ale trochę martwią mnie ludzie, którzy
    powołują się na osobisty z nim kontakt."

  • 4. Data: 2006-11-21 20:01:38
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer>

    Tomek P. napisał(a):

    > Zastanawiam się, skoro to Twoja znajoma, czy nie mógłbyś jej nauczyć
    > netykiety (w kwestii HTML), bo najwyrazniej na innych grupach też nikogo
    > takiego nie spotkała.
    A ja się zastanawiam, czy skoro masz identyczny dostęp do jej
    wypowiedzi, jak ja, czy nie mógłbyś sam się tego podjąć? :)

    pozdrawiam
    Maciek

  • 5. Data: 2006-11-21 20:06:43
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 21-11-2006 o 21:01:38 Irving Washington <m...@d...doPLer>
    napisał(a):

    > A ja się zastanawiam, czy skoro masz identyczny dostęp do jej
    > wypowiedzi, jak ja, czy nie mógłbyś sam się tego podjąć? :)
    >
    > pozdrawiam
    > Maciek

    ja jestem mniej mily :D

  • 6. Data: 2006-11-23 06:46:08
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer>

    Tomek P. napisał(a):

    > ja jestem mniej mily :D
    A ja, jak mi ostatnio zwrócono uwagę, ile razy staram się być miły na
    usenecie i np. kogoś skomplementować, to wychodzi tak, jakbym chciał go
    zabić. * :)

    pozdrawiam
    Maciek

    * Sprawdzone przez niezależnych, w pełni obiektywnych konsultantów -
    moją żonę, byłą szefową, kumpla i pokrzywdzonych komplementami :)

  • 7. Data: 2006-11-23 16:47:23
    Od: Maciek Sobczyk - bidny bezrobotny <m...@d...doPLer>

    Tomek P. napisał(a):
> [...]
    Dobra wiadomość: zrobiłem to :)