PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca na Cyprze

  • 1. Data: 2004-02-13 23:22:23
    Temat: praca na Cyprze
    Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>

    znajomy namawia mnie na wyjazd do roboty
    na Cypr, w zasadzie wlasnie bede zapuszczal
    googla w poszukiwaniu informacji na ten temat
    ale moze ktos ma pewne informacje
    z 1 reki jak to na Cyprze wyglada
    i na co zwrocici uwage przy
    zalatwianiu tej pracy

    ZOMO

  • 2. Data: 2004-02-14 00:28:31
    Temat: Re: praca na Cyprze
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    ZOMO wrote:

    > znajomy namawia mnie na wyjazd do roboty
    > na Cypr, w zasadzie wlasnie bede zapuszczal
    > googla w poszukiwaniu informacji na ten temat
> [...]

    Generalnie na to, zeby Cie nie przekrecili przy wywozeniu... ;> Ze nie
    bedziesz mial za co wrocic do kraju w razie gdyby sie okazalo, ze zadnej
    pracy tam nie ma, hotelu tez - a Ty zaplaciles za przejazd swoimi ostatnimi
    oszczednosciami... ;>

    --
    Pozdrawia m.

  • 3. Data: 2004-02-14 14:34:04
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    ZOMO; <c0jmci$kjl$2@news.onet.pl> :

    > znajomy namawia mnie na wyjazd do roboty
    > na Cypr, w zasadzie wlasnie bede zapuszczal
    > googla w poszukiwaniu informacji na ten temat
> [...]

    Powiem tak - nie wiem. Ale racjonalizując:

    - liczba obywateli Cypru [greckiego-niezależnego, czy tureckiego?] -
    czyli rynek pracy i stopa bezrobocia;
    - bliskośc taniej siły roboczej - Albania, Bułgaria, Rumunia, Ukraina,
    Rosja;
    - co to znaczy "znajomy" - w opowieściach o róznych przekrętach
    przewijają się "znajomi";

    Czyli - nie ufaj "znajomym". Z mojej pozycji bezrobotnego nie mogę
    nikomu powiedzieć "nie jedź", bo to świadectwo moje bierności i chęci
    zrównania innych do mojej pozycji, cobym nie miał dysonansu - ale
    sprawdzić nie zaszkodzi. ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)