PracaGrupypl.praca.szukanaposzukuje ciekawej pracy,która pozwoli mi sie rozwija

  • 1. Data: 2002-01-24 12:30:38
    Temat: poszukuje ciekawej pracy,która pozwoli mi sie rozwija
    Od: "Monika Łyk" <M...@d...com>

    Witam
    nazywam się Monika Łyk,
    mam 26 lat i spore doświadczenie w handlu,podejmę ciekawa pracę,chętnie w
    branży kosmetyczne lub pokrewnej,czuje się przygotowana do pracy w
    stresie,nie boję się samodzielnego podejmowania decyzji ani ryzyka a co za
    tym idzie konsekwencji.
    Czekam na ciekawe propozycje i oferty pracy ,która pozwoli mi się rozbijać i
    pozwoli mi się spełnić.
    Szybko się uczę i bardzo lubię pracować z ludźmi,wyznaczam sobie cele ale
    potrafię dostosować je do grupy.
    pozdrawiam
    Monika Łyk