PracaGrupypl.praca.szukanapomoc biurowa

  • 1. Data: 2004-08-28 21:09:35
    Temat: pomoc biurowa
    Od: "Joanna Szenajch" <i...@g...pl>

    Witam.

    Jestem studentką trzeciego roku wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego (
    specjalizacja : metody koputerowe fizyki). Mam absolutorium, we wrześniu
    bronię pracę licencjacką. Szukam pracy stałej w Warszawie lub okolicach
    (1, 1/2 etatu, umowa-zlecenie, umowa o dzieło) jako pomoc biurowa lub podobnej.

    Atuty:
    o Sumienność,
    o Chęć do pracy,
    o Prawo jazdy kat. B,

[...]