PracaGrupypl.praca.szukanapo polonistyce szuka pracy

  • 1. Data: 2003-08-09 17:21:55
    Temat: po polonistyce szuka pracy
    Od: "Agnieszka Gerard-Gierut" <a...@N...gazeta.pl>

    trzy lata temu skończyłam filologię polską i równocześnie dziennikarstwo na
    Uniwersytecie Wrocławskim. Od tego czasu pracowałam w mediach. Potrzebuję
    stałej pracy jako dziennikarka, redaktor, korektor, sekretarka, asystentka,
    pracownik biurowy. Cokolwiek.....!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 2. Data: 2003-08-11 16:26:38
    Temat: Odp: po polonistyce szuka pracy
    Od: "Carol" <s...@s...pl>

    Witam !!!

    W Gazecie Wyborczej - Gazeta Praca Wroclaw było dziś ogłoszenie (11.08.2003)
    dotyczace pracy w Gazecie Wrocławskiej.

    Pozdrawiam Carol

    Użytkownik Agnieszka Gerard-Gierut <a...@N...gazeta.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:bh3ajj$eao$...@i...gazeta.pl...