PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana

  • 1. Data: 2004-08-09 11:07:30
    Temat: pl.praca.oferowana
    Od: "Darek" <...@...com>

    Mam wrazenie, ze spora czesc ogloszen tam zamieszczanych to fikcja majaca na
    celu reklame firmy. Jak widze ogloszenie firmy, ktora szuka grafikow czy
    programistow webowych, a w portfolio ma 2-3 amatorskie projekty (i to
    czasami w domenach .prv.pl ) to mi sie smiac chce. Jakie jest wasze zdanie
    nt. temat ?

  • 2. Data: 2004-08-09 11:20:56
    Temat: Re: pl.praca.oferowana
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 9 Aug 2004 13:07:30 +0200, Darek <...@...com> napisał:

> [...]
    > programistow webowych, a w portfolio ma 2-3 amatorskie projekty (i to
    > czasami w domenach .prv.pl ) to mi sie smiac chce. Jakie jest wasze

    Ze potrafia wysylac posty zgodne z FAQ

    Za to firma szkajaca sprzataczki nie ma szans wyslac ogloszenia na ppo