PracaGrupypl.praca.dyskusje › p.p.o bez moderacji - opinie

  • 1. Data: 2004-08-13 14:38:49
    Temat: p.p.o bez moderacji - opinie
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    Mamy okazję, się przekonać jak wygląda p.p.o bez moderacji, na razie nie
    jest źle, ale obawiam, się, że z każdym dniem może być gorzej. Ogłoszeń jest
    o wiele więcej (nie zdawałem sobie sprawy z tego, że aż tyle odpada).
    Ja osobiście jednak pozostałbym przy moderacji p.p.o, ale każdy odrzucony
    nadawca powinien dostać wiadomość dlaczego został odrzucony z linkiem do
    opisu "prawidłowości", które należy przestrzegać, ewentualnie linkiem do
    formularza, ale takiego gdzie wpisywało by się stanowisko, opis firmy,
    wymagania, dodatkowe, adres kontaktowy, telefon (obowiązkowe oprócz adresu
    e-mail).
    Co o tym sądzicie?
    Pozdrawiam

    ps. jeśli sytuacja się drastycznie nie pogorszy to zmienię zdanie i będę
    postulował za całkowitym zniesieniem moderacji na p.p.o.

    --
    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623

  • 2. Data: 2004-08-13 14:55:00
    Temat: Re: p.p.o bez moderacji - opinie
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    >
    > ps. jeśli sytuacja się drastycznie nie pogorszy to zmienię zdanie i będę
    > postulował za całkowitym zniesieniem moderacji na p.p.o.

    1. tez bym pozostal przy moderacji ppo ale bardziej liberalnej. Obecni
    moderatorzy nie sa w stanie temu podolac.
    2. Co do tych maili to moze byc z tym problem - duzo roboty i kazdy
    moderator predzej czy pozniej przestanie tego przestrzegac. Optuje za
    automatami.
    3. moze byc gorzej na p.p.o. jak sie fama rozniesie ze nie ma moderacji. Ale
    tego nie wiemy i sie nie dowiemy dopuki nie przetestujemy.

    Wnosze o:
    1. przytrzymanie takiego stanu jak jest dzis przez okres minimum kilku
    tygodni.
    2. jesli bedzie dobrze to wnosze o likwidacje moderacji.
    3 jesli bedzie zle to wnosze o wymiane moderatorow na innych i przywrocenie
    moderacji.

    Tomek

    ps. jest to moja prywatna, stara jak swiat, ale calkiem powazna opinia.

  • 3. Data: 2004-08-13 15:10:08
    Od: "Darek" <...@...com>

    Juz wczesniej na grupie pojawialy sie ogloszenia, ktore moim zdaniem byly
    tylko fikcja, a na celu mialy darmowa reklame firmy (ze firma niby sie
    rozwija i dziala preznie). Smiac mi sie chcialo jak przegladalem ogloszenia
    "firm informatycznych", ktore poszukiwaly specjalistow PHP. .NET czy
    grafikow, a w portfolio na stronie firmowej 2-3 projekty w domenie .prv.pl
    ;) Jednym slowem spam. A teraz pewnie bedzie znacznie gorzej, juz widze
    ogloszenia: "zarob 5tys. bez wychodzenia z domu" i tym podobne. Ale badzmy
    dobrej mysli.

    Pozdro
    Darek

  • 4. Data: 2004-08-13 15:20:07
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "Darek" <...@...com> wrote in message news:cfil1l$m8$1@julia.coi.pw.edu.pl...
> [...]
    > "firm informatycznych", ktore poszukiwaly specjalistow PHP. .NET czy
    > grafikow, a w portfolio na stronie firmowej 2-3 projekty w domenie .prv.pl
    A my szukaliśmy i musieliśmy się obejść bez p.p.o (podpowiem mamy
    najlepszego ERP'a w Polsce a chccemy mieć jeszcze lepszego i ogólnie mamy
    tyle klientów że brakuje nam permanetnie pracowników (mamy zasadę, że jeden
    opiekun może zajmować się góra 4 firmami, aby jakoś obłsugi była jak
    najwyższa). Reszty domyśl się sam, żeby nie było, że reklama nie podaje
    firmy.

  • 5. Data: 2004-08-13 16:44:49
    Od: "Rabb" <r...@g...pl>

    Użytkownik "motto" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jest
    > o wiele więcej (nie zdawałem sobie sprawy z tego, że aż tyle odpada).

    Faktycznie, różnica jest i to duża. Być może moderacja p.p.o była zbyt mało
    liberalna
    jednak potrzebna. I nie chodzi mi wcale o właściwe kodowanie - ten powód był
    jednym z głównych tematów dyskusji. Faktycznie osoba szukająca pracy poradzi
    sobie
    z tą niedogodnością. Problemem wydaje mi się są firmy ukrywające się pod
    darmowymi
    adresikami, nie podających podstawowych informacji na temat poszukiwanego
    stanowiska,
    wszelkiego rodzaju łańcuszki zarabiania na necie...
    Być może rozwiązaniem byłoby stworzenie takiego formularza z odpowiednim
    sprawdzaniem pól tak jak sugerujesz...
    Lecz wtedy co z czytnikami grup dyskusyjnych ? Blokada wszystkiego co nie
    pochodzi z jedynie
    słusznego źródła ?
    I tak źle i tak niedobrze .. :)
    Pozdrawiam
    Krolik

    ps. jestem za moderacja p.p.o chociaż przyznam że w trochę łagodniejszej
    formie :)

  • 6. Data: 2004-08-13 17:11:41
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > jest

    dokładnie. Ogłoszeń jest dużo więcej, ale może to tylko zbieg okoliczności?
    póki co, po pobieżnym "przeleceniu" ppo kilka tylko kwiatków "za nic
    dostaniesz samochód,dom, żonę i opiekunkę do dziecka i dwa razy w roku
    wakacje na nasz koszt"

    tiu się niżej podpisany zdziwił:) postawą:) a tak poważniej, to ja też
    jestem za moderacją

    tylko że do tego musiałby być dodany punkt do fakju o podaniu prawidłowego
    adresu zwrotnego. automat nie rozpozna w którym momencie użyto antyspama.
    Za użycie antyspama redakcja nie ponosi odpowiedzialności z odpowiedzią co
    użytoo nieprawidłowo

    nie wierzę,że zaraz się nie zjawią tu łańcuszki mlmów obiecujacych
    niby-pracę za bardzo duże do wpłacenia pieniądze

    > 1. tez bym pozostal przy moderacji ppo ale bardziej liberalnej. Obecni
    > moderatorzy nie sa w stanie temu podolac.
    albo nie bardzo widza jak sobie pracę ułatwić. nie raz dyskutowalismy jak w
    sumie łatwo jest to zrobić (a nie upierać się przy nieefektywnych
    rozwiązaniach)

    > 2. Co do tych maili to moze byc z tym problem - duzo roboty i kazdy
    > moderator predzej czy pozniej przestanie tego przestrzegac. Optuje za
    > automatami.
    stąd wyżej dopis do punktu w fakju

    > 3. moze byc gorzej na p.p.o. jak sie fama rozniesie ze nie ma moderacji.
    > Ale tego nie wiemy i sie nie dowiemy dopuki nie przetestujemy.
    i stąd propozycja moderacji "automatycznej" albo przynajmniej
    "półautomatycznej"

    > Wnosze o:
    > 1. przytrzymanie takiego stanu jak jest dzis przez okres minimum kilku
    > tygodni.
    tych tygodni będzie - zgodnie z deklaracją - dwa. uważam, że ten okres
    wystarczy.

    > 2. jesli bedzie dobrze to wnosze o likwidacje moderacji.
    jak kilka punktów wyżej, w to niestety nie wierzę że będzie ok

    > 3 jesli bedzie zle to wnosze o wymiane moderatorow na innych i
    > przywrocenie moderacji.
    albo podniesienie kreatywnej dyskusji nad wymaganiami co do ich pracy.
    Troszkę zaskoczyła mnie lista postów z ppo po odmoderowaniu. ale jak
    pisałem, być może to przypadek

    > Tomek
    gromax

    > ps. jest to moja prywatna, stara jak swiat, ale calkiem powazna opinia.
    i jak każdy ja tez mam możliwość swojej wypowiedzi

  • 7. Data: 2004-08-13 17:42:00
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [gromax] - 2004-08-13 19:11:

    > tych tygodni będzie - zgodnie z deklaracją - dwa. uważam, że ten okres

    Będę się spierał o interpretację :)
    "Sytuacja taka potrwa do przyszłej niedzieli."
    IMHO oznacza to do niedzieli 22.VIII czyli jeden tydzień i trochę ;)

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 8. Data: 2004-08-13 17:54:34
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia, a był to 13 sierpień (piątek) 2004, osobnik ukrywający się
    pod pseudonimem Rabb w wiadomości <news:cfir5b$gq4$1@korweta.task.gda.pl>
    napisał/a:

    > Być może rozwiązaniem byłoby stworzenie takiego formularza z odpowiednim
    > sprawdzaniem pól tak jak sugerujesz...

    AFAIR taki formularz istnieje, gdzie w archiwum powinien byc link.

    --
    Przemek
    http://photo.morsik.net

  • 9. Data: 2004-08-13 18:05:11
    Od: "kazoo" <e...@i...pl>

    > Co o tym sądzicie?

    Oczywiscie! Ludzie umieszczaja ogloszenia, a one sie nie pokazuja.
    Zniecheceni nie wysylaja wiecej. Moze jakis formularz powinien byc do
    wypelaniania? (chyba ze jest)
    Jesli ogloszenie zostaje odrzucone powinna byc informacja zwrotna dlaczego i
    jak ma byc napisane.

    pozdrawiam.kazoo

  • 10. Data: 2004-08-13 18:38:14
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "Przemek Wrzesiński" <p...@n...gazeta.pl> wrote in message
    > AFAIR taki formularz istnieje, gdzie w archiwum powinien byc link.
    Jaki ten? http://akson.sgh.waw.pl/~darek/ppo/
    Ja myślałem o takim:

    <Miejscowość>:
    <Nazwa firmy>:
    <Opis firmy>:
    <Adres pocztowy>
    <Adres e-mail>
    <Telefon>
    <Stanowisko>:
    <Obowiązki>:
    <Wymagania>:
    <Dodatkowe wymagania>:
    <Forma zatrudnienia>: (tu wybór: stała, czasowa, zlecenie, dzieło)
    <Dodatkowo oferujemy>:
    <Ważność oferty>: (data)
    <Preferowana forma kontktu>
    <Dopisek>

    I z tego automat składał by post

    Temat: Miejscowość / Forma zatrudnienia / Stanowisko / Ważność ofetry
    i treść ...
    Firma: <Nazwa firmy>
    <Opis firmy>
    poszukuje osó na stanowisko: <Stanowisko>

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
    <Obowiązki>

    Od kandydatów wymagane są:
    <wymagania>

    Dodatkowymi autami będą:
    <Dodatkowe wymagania>

    Forma zatrudnienia: <Forma zatrudnienia>

    Dodatkowo oferujemy: <Dodatkowo oferujemy>

    Oferta ważna do: <Ważność oferty>

    Aplikację prosimy przesłać pod adres:
    <Adres pocztowy> lub <e-mail> z dopiskiem <Dopisek>

    Lub jakoś podobnie.