PracaGrupypl.praca.dyskusje › odprawa - tak czy nie

  • 1. Data: 2002-09-12 12:47:56
    Temat: odprawa - tak czy nie
    Od: e...@p...onet.pl

    Od 9 miesiecy jestem zatrudniona w sp. z o.o. umowa na czas nieokreslony,
    firma zamierza zlikwidowac dzialanosc do 31 pazdziernika br.
    Jestem jedynym pracownikiem firmy.
    Firma chce rozwiazac ze mna umowe za wypowiedzeniem (z przyczyn lezacych po
    stronie pracodawcy), przysluguje mi 1 miesiac wypowiedzenia.
    Ale czy wobec tego, ze firma upada to czy przysluguje mi odprawa?

    Prosze pomozcie !!!

    Ada

  • 2. Data: 2002-09-13 13:45:13
    Temat: Re: odprawa - tak czy nie
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 12 Sep 2002 14:47:56 +0200, e...@p...onet.pl
    zakodował:

    >Ale czy wobec tego, ze firma upada to czy przysluguje mi odprawa?

    Tak.
    Ustawa o szczególnych zasadach rozwiązywania umów o pracę...

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775