PracaGrupypl.praca.dyskusjeodliczanie szkoleń od przychodu - DG

  • 1. Data: 2008-04-18 12:46:54
    Temat: odliczanie szkoleń od przychodu - DG
    Od: "ostryga" <z...@v...pl>

    Witam,
    Czy osoba prowadząca DG może odliczyć od przychodu szkolenia własne związane
    z rodzajem prowadzonej działalności?
    Np. "szkolenie umiejętności miękkich", "szkolenie w zakresie przygotowania
    pedagogicznego",
    itp.
    Będę wdzięczna za odpowiedź.
    pozdrawiam,
    o.

  • 2. Data: 2008-04-18 16:48:00
    Temat: Re: odliczanie szkoleń od przychodu - DG
    Od: "ostryga" <z...@v...pl>

    .Użytkownik "ostryga" <
> [...]
    > związane z rodzajem prowadzonej działalności?
    > Np. "szkolenie umiejętności miękkich", "szkolenie w zakresie przygotowania

    Juz ustaliłam inna drogą - można odliczać.
    pozdrawiam,
    o.