PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo trzeba zrobic zeby zostac celnikiem???

  • 1. Data: 2003-06-23 22:37:14
    Temat: Co trzeba zrobic zeby zostac celnikiem???
    Od: "spilecci" <p...@p...fm>

    Podobno to dobry zawod, niezle placa. W zwiazku z tym pytanie: co mam zrobic
    krok po kroku zeby zostac celnikiem jesli nie w administracji to
    funkcjonariuszem na granicy??? Jakie sa jednoznaczne i obiektywne kryteria
    przyjecia na celnika?? Jakie sa wymagania??
    Z gory dzieki

  • 2. Data: 2003-06-24 06:17:14
    Temat: Re: Co trzeba zrobic zeby zostac celnikiem???
    Od: Ann Goth <g...@w...pl>

    Witam:)

    > Podobno to dobry zawod, niezle placa.
    Jak na administracje panstwowa to fakt, niezle placa:)

> [...]
    > funkcjonariuszem na granicy??? Jakie sa jednoznaczne i obiektywne kryteria
    > przyjecia na celnika?? Jakie sa wymagania??

    Jezeli chcesz dostac te prace to musisz zlozyc podanie (+ wymagane papiery)
    w Izbie Celnej ktora znajduje sie najblizej Twojego miejsca zamieszkania.
    Napisz skad jestes to moge podeslac Ci adres:)

    Co do wymagan, coz... ktos tam musi stwierdzic, ze bedziesz przydatny (np.
    przyjmuja ekonomistow, inzynierow, informatykow itp, itd) zalezy od
    zapotrzebowania.

    Pracownicy przechodza odpowiednie szkolenia juz po przyjeciu.

    A teraz zastanow sie czy napewno tam chcesz szukac pracy skoro po przyjeciu
    do UE czesc celnikow bedzie musila poszukac innego zajecia.

    Ann

  • 3. Data: 2003-06-24 06:32:32
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Ann Goth" <g...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > A teraz zastanow sie czy napewno tam chcesz szukac pracy skoro po
    przyjeciu
    > do UE czesc celnikow bedzie musila poszukac innego zajecia.

    Pojda na wschodnia granice :)))

    Kania

  • 4. Data: 2003-06-24 09:28:35
    Od: "Anders" <j...@i...pl>

    Widze stary, ze uczciwa praca Ci sie znudzila:)

    Chesz byc jednym z tych smieciow co biora lapowy i przez to mamy taki syf w
    Polsce?

    Nie kasa jest najwazniejsza miej honor.

    Anders

  • 5. Data: 2003-06-24 09:50:16
    Od: "Serwisant81" <s...@w...pl>

    > Widze stary, ze uczciwa praca Ci sie znudzila:)
    >
    > Chesz byc jednym z tych smieciow co biora lapowy i przez to mamy taki syf
    > Polsce?

    Nie jestem celnikiem, ale mysle zy ty jestes jednym z wiekszych smieciow.
    Nie wazne co robisz, smieciem mozesz byc zawsze co wlasnie udowodniles

    > Nie kasa jest najwazniejsza miej honor.

    To nie mozna byc honorowym celnikiem ???
    Jestes jakis dziwny.
    Serwisant81

  • 6. Data: 2003-06-24 09:57:44
    Od: "Anders" <j...@i...pl>

    Czym udowodnilem obronco ucisnionych?

    Wiadomo po co idzie sie na celnika. Tylko nie mow, ze kontrolowanie na
    mrozie tirow to twoja pasja bo nie wierze.

    Palant z Ciebie koles.

  • 7. Data: 2003-06-24 11:07:35
    Od: "JW" <b...@f...pl>

    W artykule news:bd97c1$crj$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki Anders z adresu <j...@i...pl> napisał:

    > Czym udowodnilem obronco ucisnionych?
    >
    > Wiadomo po co idzie sie na celnika. Tylko nie mow, ze kontrolowanie na
    > mrozie tirow to twoja pasja bo nie wierze.
    >
    > Palant z Ciebie koles.

    palant to jestes ty

    moj brat jest celnikiem na zachodniej granicy i NIGDY nie wzial zadnej
    lapowki

    bosze skad sie te debile biora (mowie o andersie)

    aha, racz nie odpowiadac bo dla mnie EOT, zreszta z burakami nie rozmawiam

    JW

  • 8. Data: 2003-06-24 11:13:22
    Od: "JW" <b...@f...pl>

    W artykule news:bd7vej$8kc$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki spilecci z adresu <p...@p...fm> napisał:

    > Podobno to dobry zawod, niezle placa. W zwiazku z tym pytanie: co mam
    > zrobic krok po kroku zeby zostac celnikiem jesli nie w administracji
    > to funkcjonariuszem na granicy???

    jesli chcesz byc funkcjonariuszem strazy granicznej to zloz podanie
    komendanta strazy granicznej wlasciwego dla danej jednostki (np w Krosnie
    Odrzanskim); jak beda etaty to powinni Cie wziasc,a sa bo np ostatnio
    zginelo w wypadku samochodowym trzech pograniczkow z Przewozu i maja braki

    zreszta wszystko masz tutaj -
    http://www.sg.gov.pl/informacje/index.asp?id=7&roz=9
    8

    JW

  • 9. Data: 2003-06-24 19:29:51
    Temat: o uczciwych celnikach
    Od: keMoT <t...@g...pl>

    cytat:
    "... -dlaczego te TIRy tutaj jeszcze stoja -pracownik FITO
    -nic nie przyniesli to niech stoja,poczekaja na nastepna
    zmiane - celnik
    -przecierz to za 2,5 godziny - FITO
    -no to co! "

    Oczywiscie nie mozna generalizowac, ale od powyzszego przykladu sa tylko
    nieliczne wyjatki.

  • 10. Data: 2003-06-24 20:16:45
    Temat: Re: o uczciwych celnikach
    Od: "JW" <b...@f...pl>

    W artykule news:bda8u9$pt0$1@zeus.polsl.gliwice.pl,
    niejaki keMoT z adresu <t...@g...pl> napisal:

    > Oczywiscie nie mozna generalizowac, ale od powyzszego przykladu sa
    > tylko nieliczne wyjatki.

    rownie dobrze mozna powiedziec, ze wszyscy policjanci biora, wszyscy lekarze
    oczekuja na kase "spod lady" i bez grubej koperty nie warto gdziekolwiek
    isc; oczywiscie nie neguje faktu ogromnej korupcji w naszym panstwie i
    przyzwolenie na "dawanie", ale nie przesadzajmy, bo sie zaraz okaze, ze
    NICZEGO nie mozna zalatwic bez dodaktowych oplat a Bialorus to wzor
    demokracji

    JW