PracaGrupypl.praca.szukana › moze podniesiecie?....

  • 1. Data: 2004-02-16 00:44:58
    Temat: moze podniesiecie?....
    Od: "art-ts.webpark.pl" <design-ts(WYTNIJTO)@wp.pl>

    Witajce web design;erzy...programisci i inni graficy.... mam pytnie.... moze
    podniesiecie ceny za wasze uslugi ?? hm... My na tym tracimi.. klient woli
    wybrac alternatywe niz profesjonalizm..robicie cos za 100 zł, tak naprawde
    to jest zero ale "kowalski" sie nie zna.... hm, moze zrozumiecie, ze
    istnieje cos takiego jak "ZUS" ze sa podatki.... ze za kazda prace trza sie
    rozliczac? a wy robicie do za free..jak meskie "dziwki' w ksiazce pt.'
    Dzieci z dworca Zoo"...
    prosze...zastanowcie sie czy dorosliscie do tego..."
    pozd. ts.
    PS: mam nadzieje ze reszta grupy zrozumie to... i poprze..

  • 2. Data: 2004-02-16 08:22:19
    Temat: Re: moze podniesiecie?....
    Od: "ed" <d...@s...siana>

> [...]
    > pozd. ts.
    > PS: mam nadzieje ze reszta grupy zrozumie to... i poprze..

    to sie nazywa wolny rynek

  • 3. Data: 2004-02-16 15:25:38
    Od: "Yapol" <y...@g...pl>

    Użytkownik "ed" <d...@s...siana> napisał w wiadomości

    > to sie nazywa wolny rynek

    To sie nazywa psucie rynku.
    --
    Yapol

  • 4. Data: 2004-02-22 02:44:52
    Od: "--- borisstudio [tomekb] ---" <w...@i...pl>

    > To sie nazywa psucie rynku.
    > --

    dodalbym nawet, ze to nie legalne,
    bo ktory z tych 100-zlotowiczow chociazby placi podatek dochodowy
    pozdrawiam BORISSTUDIO

  • 5. Data: 2004-02-24 09:18:30
    Od: "rgw" <g...@p...onet.pl>

    Za profesjonalne uslugi wymagajace wiedzy i doswiadczenia placi sie ciezkie
    pieniadze, i nic tego nie zmieni. Za pozmienianie kilku skryptow w PHP z
    wykorzystaniem obrazkow sciagnietych z WWW nie dalbym wiecej niz 100 zlotych.