PracaGrupypl.praca.szukanamechanik, monter, (budowa maszyn i urządzeń przemysłowych)

  • 1. Data: 2003-11-25 16:21:55
    Temat: mechanik, monter, (budowa maszyn i urządzeń przemysłowych)
    Od: " Sławek" <j...@g...pl>

    witam
    Posiadam wykształcenie średnie (Technik Mechanik), o specjalności &#8211; budowa
    maszyn. Posiadam kwalifikacje wymagane na stanowisku ślusarz &#8211; monter.
    W roku 1990 ukończyłem Z.S.Z. gdzie w czasie praktycznej nauki zawodu
    pracowałem w warsztacie ślusarskim w specjalności montażu urządzeń
    hydrauliczno &#8211; ciśnieniowych, montażu sprężarek i innych tego typu urządzeń.
    Mój straż ślusarza mechanika przebiegł w czasie Zasadniczej Służby
    Wojskowej jako mechanik samochodowy, a także w czasie pracy w Niemczech w
    autoryzowanej stacji przerobowej MERCEDES &#8211; BENZ oraz M.A.N. przy montażu
    (usprawnianiu) samochodów ciężarowych w siłowniki hydrauliczne, pompy,
    instalacje. Praca ta była związana z wysoką jakością wykończeń montażowych.
    Pracowałem w stoczni jachtowej przy produkcji elementów i zespołów masztowych
    oraz ich montażu. Praca ta charakteryzowła się także bardzo wysoką jakością
    wykończeń montażowych.
    Ostatnim zatrudnieniem w branży montażu i produkcji prefabrykatów była
    praca w firmie Z.R.E.M.B. S.A. (Fabryka Urządzeń Budowlanych) gdzie zdobyłem
    dalsze doświadczenia w zakresie różnorodnych prac ślusarskich (np. produkcja
    prefabrykatów i ich montaż do ram pojazdów specjalistycznych).
    Posiadam kwalifikacje spawalnicze: elektryczne i gazowe ukończone egzaminem
    Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach.
    Myślę że zdobyte doświadczenia zawodowe są odpowiednie do ubiegania się o to
    stanowisko. Praca w tym zawodzie odpowiada moim zainteresowaniom i jest
    zgodna z moimi kwalifikacjami.

    j...@g...pl