PracaGrupypl.praca.dyskusje › mapa polskich firm (IT)?

  • 1. Data: 2006-10-20 09:56:55
    Temat: mapa polskich firm (IT)?
    Od: "Marcin Stefaniak" <m...@N...gazeta.pl>

    witam,

    stawiając się w sytuacji kogoś szukającego pracy w IT w Warszawie, doszedłem
    do wniosku, że przydałaby się mapa na której zaznaczone są miejsca w których
    się pracuje - po prostu jednym z kryteriów wyboru miejsca pracy i zamieszkania
    są dojazdy (nie dotyczy to pracy zdalnej).

    jeden zaczątek takiej mapy znalazłem tutaj, ale trzeba sporo poklikać żeby
    wyzoomować się na Warszawę
    http://www.tagzania.com/tag/IT

    czy jest taka mapa, może wygodniejsza, gdzieś indziej?
    jeśli nie ma, może warto pododawać miejsca pracy tych "dynamicznie
    rozwijających się" firm, które szukają aktualnie pracowników...

    pozdrawiam,

    Marcin Stefaniak

  • 2. Data: 2006-10-20 10:38:48
    Temat: Re: mapa polskich firm (IT)?
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Marcin Stefaniak napisał(a):

    > czy jest taka mapa, może wygodniejsza, gdzieś indziej?
    > jeśli nie ma, może warto pododawać miejsca pracy tych "dynamicznie
    > rozwijających się" firm, które szukają aktualnie pracowników...

    większość firm podaje nazwę, stronę - jak ma się takie informacje to już
    można znaleźć taki adres np na www.map24.interia.pl. Jak nie ma
    żadnych informacji to szkoda sobie głowę zawracać taka firmą.

  • 3. Data: 2006-10-20 11:35:05
    Od: "Marcin Stefaniak" <m...@g...pl>

    Tomek <t...@v...pl> napisał(a):

    > większość firm podaje nazwę, stronę - jak ma się takie informacje to już
    > można znaleźć taki adres np na www.map24.interia.pl. Jak nie ma
    > żadnych informacji to szkoda sobie głowę zawracać taka firmą.

    Racja, i jest to swietny sposob, zeby odnajdowac te lokalizacje do zaznaczenia
    - nie trzeba w tym celu bawic sie w Kevina Mitnicka ;-)

    -MS