PracaGrupypl.praca.oferowana[magdalenka pod warszawą] osoba do sprzątania domu

  • 1. Data: 2009-09-17 17:08:06
    Temat: [magdalenka pod warszawą] osoba do sprzątania domu
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    szukam osoby która mogłaby "zająć się" domem.

    dom ma okolo 240 metrów powierzchni i 4 dorosłych, oraz 2 małych
    lokatorów.

    szukam kogoś kto umie i chciałby zająć się sprzątaniem tego.

    W ramach pracy, poza samym sprzątaniem chciałbym by osoba ta zajmowała
    się także drobnymi pracami około-domowymi (nie chodzi o ogródek, a o np.
    znalezienia i sprowadzenie hydraulika, czy coś takiego).

    praca zakładam, że będzie codziennie, w niektóre dni więcej, w niektóre
    mniej godzin (zgaduję, że poniedziałek i piątek będą bardziej
    obciążające czasowo), najchętniej od rana może być od 8 rano, może być
    trochę później.

    wymagam:
    1. poważnego podejścia do pracy (umawiamy się na okreslone godziny i obe
    obowiązują. jeśli jesteśmy umówieni na codzinną pracę (czy na co 2
    dzień, hipotetycznie), to w te dni spodziewam się, że przyjdziesz, jak
    nie możesz przyjść, to powienienem o tym wiedzieć wcześniej (choćby tego
    samego dnia rano, ale nie np. 4 dni później "oj przepraszam, że mnie nie
    było").
    2. umiejętności sprzątania. czyli - jak jest posprzątane, to jest
    czysto, a nie "no jest czysto, ale na górnej półce to zostawione jest 2
    centymetry kurzu - bo tam i tak nic nie ma".

    i to na tyle. nie interesuje mnie płeć, wiek, doświadczenie. chcę kogoś
    na kim będę mógł polegać, że ta konkretna sprawa będzie załatwiona.

    oferuję: stałą pracę, na praktycznie dowolną formę zatrudniania.
    wynagrodzenie: tu nie mam pomysłu - napisz ile chcesz zarabiać. jeśli
    będzie to powyżej jakichkolwiek moich wyobrażeń - sorry. jesli ktoś inny
    poda lepszą ofertę, alb po prostu bardziej mi się spodoba osoba - sorry,
    ale poza tym - wolny wybór tego zaile chcesz pracować.

    jeśli chcesz się zgłosić - napisz mailem, ile chcesz zarabiać i kiedy
    możemy się spotkać (w magdalence) - możemy się spotkać dowolnego dnia,
    ale nie o każdej porze (preferuję rano, przed 12).

    depesz

    --
    Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz / blog: http://www.depesz.com/
    jid/gtalk: d...@d...com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007