PracaGrupypl.praca.szukana[legnica.net.pl] szukam pracy w hurtowni lub w sklepie budowlanym

  • 1. Data: 2011-02-19 13:09:30
    Temat: [legnica.net.pl] szukam pracy w hurtowni lub w sklepie budowlanym
    Od: KATARZYNA<1...@l...net.pl>

    szukam pracy na stanowisku sprzedawca, doraca budowlany ,znam tehnologie
    ,normy ,artykuly budowlane ,mam kurs komputerowy ,kurs kasy fiskalnej
    ,prawo jazdy od 16 lat ,dodam jeszcze ze choc nie mam licencj posrednika
    nieruchomosci ,Świetnie orientuje sie na rynku nieruchomoŚci ,mam zdolnosci
    do aranzacji wnetrz,jestem mila,dyspozycyjna,uczciwa,gotowa do pracy

    Szczegóły na stronie http://legnica.net.pl/index.php?legnica=ogloszenia&n
    rid=85401
    Dodaj swoje ogłoszenie http://legnica.net.pl/index.php?legnica=ogloszenia_a
    dd