PracaGrupypl.praca.szukana[legnica.net.pl] studentka pedagogiki szuka pracy od 1 lipca

  • 1. Data: 2010-05-26 17:59:12
    Temat: [legnica.net.pl] studentka pedagogiki szuka pracy od 1 lipca
    Od: Sylwia<1...@l...net.pl>

    witam szukam pracy na cały etat na terenie legnicy. mam doświadczenie w
    opiece nad dziećmi i osobami starszymi, w gastronomii (pomoc kuchenna,
    kelnerka). pracowałam także jako sprzedawca, pokojówka, pomoc domowa.
    posiadam książeczkę sanepidowską. jestem uczciwa, odpowiedzialna, dokładna,
    sumienna, pracowita, rzetelnie wykonuję powierzone mi obowiązki. czekam
    tylko na powaŻne oferty.

    Szczegóły na stronie http://legnica.net.pl/index.php?legnica=ogloszenia&n
    rid=60129
    Dodaj swoje ogłoszenie http://legnica.net.pl/index.php?legnica=ogloszenia_a