PracaGrupypl.praca.szukana[legnica.net.pl] portrety technika olowkowa super cena!

  • 1. Data: 2011-01-27 17:50:25
    Temat: [legnica.net.pl] portrety technika olowkowa super cena!
    Od: Agnieszka<1...@l...net.pl>

    oferuję wykonanie profesjonalnego obrazu ze zdjęcia techniką ołówkową już w
    cenie 40 zł! jest to oryginalny, ponadczasowy i piękny prezent. moją
    specjalnością są portrety niemowlęce, dziecięce i ślubne, ale wykonuję
    również portrety zwierząt, młodzieży, modelek, obrazy pokazujące całą
    sylwetkę &amp;#8211; dostosowuję się do państwa sugestii. jeśli chcieliby
    państwo zamówić obraz należy napisać na mojego maila:
    p...@w...pl, wysłać zdjęcie oraz wpłacić zaliczkę w wysokości
    50 % ustalonej ceny, jeżeli są państwo z legnicy bądź okolic, można się
    spotkać i przekazać mi osobiście potrzebne zdjęcia. zdjęcia mogą być
    tradycyjne, na pendrivie, płycie cd, dvd, można wysłać zdjęcie kurierem.
    ceny orientacyjne mogę podać na maila lub telefonicznie. termin realizacji
    zależy od zlecenia, zazwyczaj ok. tygodnia. format rysunku a3 bądź a4. w
    razie pytań proszę pisać lub dzwonić. numer telefonu: 514 334 635, gg
    13039476.

    Szczegóły na stronie http://legnica.net.pl/index.php?legnica=ogloszenia&n
    rid=82544
    Dodaj swoje ogłoszenie http://legnica.net.pl/index.php?legnica=ogloszenia_a