PracaGrupypl.praca.szukana › [legnica.net.pl] pilnie podejmE pracE od zaraz solidny bez naLogOw

  • 1. Data: 2010-11-04 17:00:08
    Temat: [legnica.net.pl] pilnie podejmE pracE od zaraz solidny bez naLogOw
    Od: Damian<1...@l...net.pl>

    szukam pracy jako kierowca busa do 3. 5 tony, kurier, dostawca i inne
    propozycje, oraz prace produkcyjno-montaŻowe w firmach w kraju i za
    granicĄ, takŻe prace sezonowe typu zbiory itp. operator wÓzka widŁowego,
    proszĘ o wszelkie inne propozycje. mĘŻczyzna 31 lat mechanik pojazdÓw
    samochodowych,uprawnienia na koparko-Ładowarki klasy trzeciej, uprawnienia
    do obsŁugi wÓzkÓw widŁowych, prawo jazdy kat, b, pracowity, solidny,
    odpowiedzialny, uczciwy, peŁna dyspozycyjnoŚĆ, bez naŁogÓw, niekarany,
    szybko siĘ uczĘ i Łatwo nawiĄzuje kontakty zawodowe, umiejĘtnoŚĆ pracy w
    zespole, jĘzyk niemiecki komunikatywny, samochÓd osobowy, paszport.
    uprzejmie proszĘ o szanse podjĘcia kaŻdej pracy na okres prÓby a z
    pewnoŚciĄ speŁniĘ doskonale stawiane mi obowiĄzki. udzielĘ szczegÓŁowych
    informacji, cv itd. po konkretnym kontakcie pracodawcy. jestem takŻe
    otwarty na wszelkiego rodzaju kursy, szkolenia doksztaŁcajĄce, wyjazdy,
    itp. pracowaŁem kilka lat jako pracownik produkcyjno-montaŻowy , operator
    wÓzka wi

    Szczegóły na stronie http://legnica.net.pl/index.php?legnica=ogloszenia&n
    rid=74704
    Dodaj swoje ogłoszenie http://legnica.net.pl/index.php?legnica=ogloszenia_a