PracaGrupypl.praca.szukana[legnica.net.pl] konkretna dziewczyna poszukuje konkretnej pracy

  • 1. Data: 2010-08-18 18:17:48
    Temat: [legnica.net.pl] konkretna dziewczyna poszukuje konkretnej pracy
    Od: Kasia<1...@l...net.pl>

    chętnie w administracji, z zapałem i uśmiechem na twarzy w ochronie
    środowiska, z powołania urzędniczka :) jeśli jesteś prezesem dużej firmy -
    super - znalazłeś właśnie profesjonalną i pełną zapału do pracy asystentkę,
    jeśli zaś początkującym małym czy średnim przedsiębiorcą - to nie martw się
    ciężką pracą i poprzez współpracę osiągniemy cel do którego dążysz. minimum
    jakie mnie interesuje to 1200 zł netto maximum to co najmniej 6 zer bo
    siedem to chyba byłaby już lekka przesada :) po 3 miesiącach chętnie
    ponegocjuje warunki dalszej współpracy. myślisz że marnuje swój talent? Że
    mam zdolności do innej ciekawszej pracy niż urzędnik to napisz jestem
    otwarta na zmiany i wszelki propozycje. elastyczność, dyspozycyjność,
    konkretność i uczciwość to jest to czego oczekuje i co mogę zaoferować.
    chetnie podjełabym współpracę z kobietą. ale to nie warunek. zaryzykujesz
    ??? proszę o emaila. t...@i...pl

    Szczegóły na stronie http://legnica.net.pl/index.php?legnica=ogloszenia&n
    rid=67337
    Dodaj swoje ogłoszenie http://legnica.net.pl/index.php?legnica=ogloszenia_a