PracaGrupypl.praca.dyskusje › kwiaciarnia

  • 1. Data: 2003-11-29 11:39:27
    Temat: kwiaciarnia
    Od: "Bartek" <b...@w...pl>

    Witam.
    Proszę o opinię na temat sklepu z kwiatami i wszelkiego rodzaju dodatkami
    związanymi z nimi.
    Dziękuję
    Bartek

  • 2. Data: 2003-11-29 16:30:36
    Temat: Re: kwiaciarnia
    Od: "Jarek" <e...@g...pl>

    > Proszę o opinię na temat sklepu z kwiatami i wszelkiego rodzaju dodatkami
    > związanymi z nimi.

    Witam

    Ale opinia na temat którego sklepu Cie interesuje? kolo mnie jest jedna
    kwiaciarnia, ale nie mam najlepszej opinii o niej, natomiast znam
    rewelacyjna kwiaciarnie w Konstantynowie Łódzkim - DORIS. Polecam ywszstkim,
    piękne wiązanki i wszelkiego rodzaju dodatki :-)

    Pozdrawiam
    Jarek

    PS. Takie pytanie raczej na pl.biznes - jezeli chcesz otworzyc kwiaciarnie.
    PS.2. w Lodzi jest na Rownej gielda kwiatowa - jak interesuja Cie ceny to
    mozesz wpasc sie popytac