PracaGrupypl.praca.dyskusje › kwestia do przedyskutowania (#132)

  • 1. Data: 2014-12-21 20:34:10
    Temat: kwestia do przedyskutowania (#132)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jest taka sprawa, na wolnym regulowanym słusznie przez komisję
    europejską wspólnym rynku globalnym "wyzwolenie"...

    są osoby które pogrywają nie fair...

    chodzi mi o różnego rodzaju "urzędników państwowych i niepaństwowych"
    finansowanych grantami europejskimi...

    finansowanych grantami, za rozjebanie konkurencji na wolnym rynku...

    chodzi o takich pederastów co pobierają pensykję co miesiąć z europy,
    strzelając głównie z dupy, a jednocześnie zawalają rynek jakimiś
    produktami w cenach dumpingowych - stać ich na to bo co miesiąc grancik
    z europy...

    pytanie/zgadnienie jest takie: jak tym powskim chujom dojebać tak, żeby
    poszło im w pięty i ujebali na całej linii?

  • 2. Data: 2014-12-23 20:47:18
    Temat: Re: kwestia do przedyskutowania (#132)
    Od: the_foe <t...@w...pl>

> [...]
    >
    > pytanie/zgadnienie jest takie: jak tym powskim chujom dojebać tak, żeby
    > poszło im w pięty i ujebali na całej linii?

    a to się zaczęło od tych francuskich rolników, co jak im cena jabłek o 3
    centymy spadła to robili zadymę na cały kraj. Wiec dano im za pol darmo
    maszyny zeby sobie ten cydr robili.
    U nas ostatnio ten "przekret" robią na marchwi. Maszyny do sortowania,
    mycia kupują, unia dotuje. Marchew po kosztach opychają, potem zwijają
    interes, maszyny sprzedaja dopłat i suwencji nabiorą.
    Pseudo prac z UP za unijne pieniadze tez bez liku. Ostatnio modne jest
    autorejestrowanie. Po chuj to komu jak w wydziale transportu kolejek to
    juz od lat nie ma? No, ale jak 40k lezy na ulicy to czemu nie brac?
    Tylko trzeba miec znajomka który przepchnie durny biznesplan.

    --
    @foe_pl