PracaGrupypl.praca.dyskusje › kto może odpowiedzieć na moje pytanie

  • 1. Data: 2004-09-02 22:21:45
    Temat: kto może odpowiedzieć na moje pytanie
    Od: "Ryszard Woźniak" <n...@g...pl>

    Witam:
    Jaki jest powód niechęci ludzi do firm które preferują marketing sieciowy
    skoro jest kilka dobrych uczciwych firm dzięki którym można zarabiać bardzo
    dobre pieniądze w porównaniu z poświeconym czasem w innej pracy?

    Za jaką kwotę miesięcznie Ty pracował(a) byś w marketingu sieciowym mimo
    , że takiej pracy nie cierpisz?

    e...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2004-09-02 22:40:00
    Temat: Re: kto może odpowiedzieć na moje pytanie
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 03 wrz 2004 w liście [news:ch86d2$s1k$1@nemesis.news.tpi.pl]
    Ryszard Woźniak [n...@g...pl] napisał(a):

> [...]
    > sieciowy skoro jest kilka dobrych uczciwych firm dzięki którym
    > można zarabiać bardzo dobre pieniądze w porównaniu z poświeconym

    O czym ty w ogóle mówisz? Jak MLM, również w sieciowym wydaniu, może
    być "uczciwy"?

    > Za jaką kwotę miesięcznie Ty pracował(a) byś w marketingu
    > sieciowym mimo , że takiej pracy nie cierpisz?
    >
    > e...@p...onet.pl

    Plonk warning za spam!

    --
    Pozdrawiam,

    Rafał Wawrzycki

  • 3. Data: 2004-09-02 22:40:53
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ryszard Woźniak" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dobre pieniądze w porównaniu z poświeconym czasem w innej pracy?
    >
    > Za jaką kwotę miesięcznie Ty pracował(a) byś w marketingu sieciowym mimo

    - czy poszłaby pani ze mną do łóżka za milion dolarów?
    - no.... za milion to tak.
    - a za pięćdziesiąt złotych?
    - pan myśli, że ja jestem jakąś dziwką?
    - to już ustaliłem, teraz negocjuję cenę.

    Sigurd MSPANC

  • 4. Data: 2004-09-03 17:08:37
    Od: "marek" <m...@b...com>

    Użytkownik "Ryszard Woźniak" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam:
    > Jaki jest powód niechęci ludzi do firm które preferują marketing sieciowy

    jednym z wazniejszych powodow niecheci jest plaga spamerow, takich jak ty.
    btw, musisz popracowac troche nad forma lobbyingu. niemaletko.

    marek