PracaGrupypl.praca.szukanaksiegowa SZCZECIN

  • 1. Data: 2002-07-04 17:50:33
    Temat: ksiegowa SZCZECIN
    Od: "dEXTER" <{no-spam}piekard{no-spam}@wp.pl>

    Witam, jestem ksiegowa [16-tni staz]. Dodatkowo z wyksztalcenia jestem
    programista [10-tni staz]. Ukonczony licencjat - skarbowosc podatkowa,
    obecnie studia uzup. magisterskie na kierunku - rach. i finanse. Ostatnie
    trzy lata pracowalam na stanowisku glownej ksiegowej. Caly czas wspolpracuje
    z bieglymi ksiegowymi. Oraz prowadze samodzielna dzialalnosc gospodarcza [od
    1995r] w w/w zakresie.

    Czekam na propozycje.
    Krystyna

  • 2. Data: 2002-07-05 06:36:32
    Temat: Re: ksiegowa SZCZECIN
    Od: "Marcin R." <m...@...pl>

    ciach...
    > Caly czas wspolpracuje
    > z bieglymi ksiegowymi. Oraz prowadze samodzielna dzialalnosc gospodarcza
    [od
    ^^^^^^^^^^^^^^^

    > 1995r] w w/w zakresie.

    Mam pytanie do pani Krystyny: kto to jest biegly ksiegowy????
    pozdrówki.

  • 3. Data: 2002-07-05 14:59:25
    Od: "dEXTER" <{no-spam}piekard{no-spam}@wp.pl>

    > Mam pytanie do pani Krystyny: kto to jest biegly ksiegowy????

    Witam M.,

    Jezeli nie wiesz co to oznacza, to pisze:
    "...rzeczoznawca uprawniony do badania i oceny sprawozdań finansowych
    jednostek gospodarczych, weryfikacji i rozliczania..."

    pozdr.
    Krystyna