PracaGrupypl.praca.szukanakorekta, współpraca z wydawnictwem, redakcją

  • 1. Data: 2004-02-10 23:27:34
    Temat: korekta, współpraca z wydawnictwem, redakcją
    Od: "Katarzyna Parcia" <s...@N...gazeta.pl>

    Mam kilkuletnie doświadczenie w korekcie, współpracowałam z dużymi
    wydawnictwami, publikującymi teksty o różnorodnej tematyce. Chętnie
    poszerzyłabym choryzonty, może ktoś zaproponuje mi
    praktyki, staż - również nieodpłatne? Jestem elastyczna :). A jeśli do tego
    odpłatnie korekta, to już byłaby pełnia szczęścia. :)
    PS. powodzenia wszystkim poszukującym życzę. A wszelkie oferty proszę
    kierować na adres: k...@n...pl
    Pozdrawiam Katarzyna Parcia

  • 2. Data: 2004-02-11 00:23:08
    Temat: Re: korekta, współpraca z wydawnictwem, redakcją
    Od: "Yapol" <y...@g...pl>

    Użytkownik "Katarzyna Parcia" <s...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:c0bpd5$jvd$1@inews.gazeta.pl...
    [...ciach...]
    > Chętnie poszerzyłabym choryzonty,
    [...ciach..]

    Horyzonty (przyp. korekty) :-)))
    PNMSP
    --
    Yapol

  • 3. Data: 2004-02-11 00:26:49
    Od: "Katarzyna Parcia" <s...@g...pl>

    o jejku!!! jestem czerwona ze wstydu, to z przejęcia chyba ten błąd :((