PracaGrupypl.praca.dyskusjekiedy umowa na czas nieokreślony

  • 1. Data: 2004-02-17 00:37:44
    Temat: kiedy umowa na czas nieokreślony
    Od: "Edyta K." <e...@g...pl>

    Witam wszystkich !
    Może ktoś orientuje się w zmianach w kodeksie dotyczących umowy o pracę.Po 1
    maja trzecia umowa ma być na czas nieokreślony. Ale jeśli ja zawarłam dotąd
    dwie umowy (ta obecna jest do 30 czerwca) to czy następna powinna być na czas
    nieokreślony czy tez dopiero trzecia licząc od nowa, po tej obecnej ? I jakie
    znaczenie ma w tym to że są to umowy o pracę z tytułu zastępstwa ? Czy w
    ogóle w takiej sytuacji (zastępstwo) te przepisy o trzeciej umowie na czas
    nieokreślony będą miały zastosowanie ?
    Pozdrawiam i dziękuję za informacje.

  • 2. Data: 2004-02-17 19:28:35
    Temat: Re: kiedy umowa na czas nieokreślony
    Od: "Kaktus" <p...@h...pl>

    Użytkownik "Edyta K." <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    czas
    > nieokreślony czy tez dopiero trzecia licząc od nowa, po tej obecnej ?

    Trzecia umowa podpisana po 1.05.2004

> [...]
    > ogóle w takiej sytuacji (zastępstwo) te przepisy o trzeciej umowie na czas

    Chyba ma to jakieś znaczenie, ale nie jestem pewien. Trzeba by się wczytać w
    kodeks.

    --
    Paweł Jóźwicki
    p...@h...pl

  • 3. Data: 2004-02-17 19:35:37
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > ogóle w takiej sytuacji (zastępstwo) te przepisy o trzeciej umowie na czas

    Witam
    Od 01.05 br. na nowo liczy się ilość umów, nie dotyczy to umów na zastępstwo.
    Pozdrawiam.