PracaGrupypl.praca.szukana › katowice / gliwice / okolice - budownictwo praktyki

  • 1. Data: 2004-06-02 08:32:05
    Temat: katowice / gliwice / okolice - budownictwo praktyki
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Technik budowlany, student budownictwa poszukuje praktyki budowlanej
    pod kierownictwem osoby posiadajacej uprawnienia budowlane. Jestem w
    stanie zrobić wszystko aby uzyskać praktyki potrzebne do uzyskania
    uprawnień. Mogę pracować za pół darmo.

    - znajomość AutoCAD
    - roczna praktyka na budowie
    - wszystkie inne umiejętności wynikające ze zdobytego wykształcenia jak
    i z tego aktualnie zdobywanego (budownictwo na pol.sl.)

    miejsce: śląsk, Gliwice, Katowice, Tychy, okolice.

    e-mail: normanos(małpa)wp.pl