PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie podyplomowe

  • 1. Data: 2003-07-01 10:38:24
    Temat: jakie podyplomowe
    Od: " steer" <s...@N...gazeta.pl>

    Zastanawim sie czy iść na studia podyplomowe z rachunkowości czy z prawa
    podatkowego ??? Jak myślicie co sie bardziej opłacaca i jaka po nich jest
    praca

    wszystkim zyczliwym którzy odpowiedzą z góry dziekuje

    steer

  • 2. Data: 2003-07-01 11:03:57
    Temat: Re: jakie podyplomowe
    Od: e...@b...pl

    ucz sie ucz bo nauka to potęgi klucz
    a gdy bedziesz miał dużo kluczy to zostaniesz Woźnym....

    hehehhehehhehhe

  • 3. Data: 2003-07-01 11:10:38
    Od: " steer" <s...@N...gazeta.pl>

    e...@b...pl napisał(a):

    > ucz sie ucz bo nauka to potęgi klucz
    > a gdy bedziesz miał dużo kluczy to zostaniesz Woźnym....
    >
    > hehehhehehhehhe
    >
    > --

    no edek, mówią że przysłowia mądrością narodu .......

  • 4. Data: 2003-07-01 13:04:17
    Od: "KK" <m...@n...wp.pl>

    Ty się edek już lepiej nie odzywaj tylko pilnuj swojej panny co to bidulaka
    nieszczesna po SGH zarabia tylko a dla innych 1000zł.
    Idz sie bujać

  • 5. Data: 2003-07-01 13:05:46
    Od: "KK" <m...@n...wp.pl>

    Ja zastanawiałambym sie nad prawem podatkowym.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 6. Data: 2003-07-01 13:06:38
    Od: " KK ?" <s...@N...gazeta.pl>

    KK <m...@n...wp.pl> napisał(a):

    > Ja zastanawiałambym sie nad prawem podatkowym.

    > no tak, ale po rochunkowości mozesz pracowac np. w biurze rachunkowym, w
    księgowości,a po podatkach ??? pewnie ze mozna w przyszłości zostać doradcą
    podatkowym ale do tego czasu co robić ??? gdzie można pracować specjalista od
    podatków pomijając oczywiście urzędy skarbowe :)

  • 7. Data: 2003-07-02 08:23:21
    Od: e...@b...pl

    wy sie nadajecie do pchania karuzeli a nie do prawa podatkowego
    do łopaty robole!!!!