PracaGrupypl.praca.dyskusjejak sie specjalizowac-informatyka

  • 1. Data: 2004-11-25 18:20:27
    Temat: jak sie specjalizowac-informatyka
    Od: leonan <l...@g...pl>

    Witam,
    czytałem ostatnio trosze ta grupe i mam taki dylemat.
    Studiuje informatyke na politechnice łodzkiej, jak mam rozwijać swoja
    "kariere informatyczna"?z tego co wyczytałem najlepiej specjalizowac sie
    w jaies konkterniej dziedzinie, ale z tego co zauwazyłem to ucza nas
    duzo roznych (chyba) rzeczy...jak dziedzina informatyki daje najwieksze
    szanse na dobra prace po skończeniu studiów?...z gory dziekuje za
    odpowiedzi.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-25 19:46:24
    Temat: Re: jak sie specjalizowac-informatyka
    Od: "Darek" <...@...com>

    Użytkownik "leonan" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > roznych (chyba) rzeczy...jak dziedzina informatyki daje najwieksze szanse
    > na dobra prace po skończeniu studiów?...z gory dziekuje za odpowiedzi.

    Nie ma chyba takiej specjalizacji, po ktorej od razu bylyby łatwe
    kokosy. Wszystko zalezy od doswiadczenia i umiejetnosci. Pseudoprogramista
    znajacy ".NETa" i Jave moze byc bezrobotny, a specjalista piszący aplikacje
    na DOSa moze zgarniać kokosy.

  • 3. Data: 2004-11-25 21:17:58
    Od: miras <msedzins@interia..pl>

    leonan wrote:
> [...]
    > "kariere informatyczna"?z tego co wyczytałem najlepiej specjalizowac sie
    > w jaies konkterniej dziedzinie, ale z tego co zauwazyłem to ucza nas
    I bardzo dobrze. Ogolna wiedza to podstawa. Nie wiedzac co sie ma do
    wyboru trudno cos wybrac :)

    A co wybrac? To co sie lubi. I byc w tym dobrym.

    pozdr

  • 4. Data: 2004-11-26 07:52:58
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

    Użytkownik "miras" <msedzins@interia..pl> napisał w wiadomości
    > I bardzo dobrze. Ogolna wiedza to podstawa. Nie wiedzac co sie ma do
    > wyboru trudno cos wybrac :)
    >
    > A co wybrac? To co sie lubi. I byc w tym dobrym.

    Gruntowna wiedza (i praktyka) ogólna jest potrzeba po to, żeby w przyszłej
    pracy szbko lub więc błyskawicznie przyswoic sobie wiedzę szczegółową z
    danej dziedziny.

    pozdrawiam
    Schwester

  • 5. Data: 2004-11-26 12:10:06
    Od: miras <msedzins@interia..pl>

    Schwester wrote:
    > Gruntowna wiedza (i praktyka) ogólna jest potrzeba po to, żeby w przyszłej
    > pracy szbko lub więc błyskawicznie przyswoic sobie wiedzę szczegółową z
    > danej dziedziny.

    zgadzam sie. Jak sie idzie na rozmowe kwalifikacyjna czasami tez trzeba
    szybko sobie przyswoic wiedze szczegolowa :).
    Ale oprocz wiedzy ogolnej kazdy ma swoja dzialke, ktora szczegolnie
    lubi. I bedac na studiach(informatycznych) w tym moim zdaniem trzeba sie
    specjalizowac.

    podr