PracaGrupypl.praca.szukana › informatyk szuka doświadczenia

  • 1. Data: 2006-05-10 09:40:32
    Temat: informatyk szuka doświadczenia
    Od: "Kamil S." <k...@w...pl>

    Witam

    Poszukuję pracy jako informatyk. Szczególnie chodzi mi o zdobycie
    doświadczenia. Programuję w Deplhi, C++, obsługa baz danych, PHP, (X)HTML,
    CSS. Problem polega na tym, że nie posiadam doświadczenia w żadnej firmie
    ani też nie miałem możliwości pracować przy większym projekcie. Uczę się
    szybko i jestem ambitny.

    Kamil Stefański k...@o...pl

  • 2. Data: 2006-05-10 11:14:19
    Temat: Re: informatyk szuka doświadczenia
    Od: "R. Willy" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > ani też nie miałem możliwości pracować przy większym projekcie. Uczę się

    Proszę o bliższe informacje na temat Pana wykształcenia, wykonanych dotychczas
    prac (nawet na użytek własny czy kolegów) oraz oczekiwań finansowych.
    Jeżeli jest Pan z Warszawy - niewykluczone podjęcie wspólpracy.
    Pozdrawiam
    Radosław Willy

  • 3. Data: 2006-05-10 15:41:34
    Temat: Re: informatyk szuka doswiadczenia
    Od: "mazi" <n...@g...com>

    Witam,

    Prosze o kontakt wraz z krótkim przegladem umiejetnosci, opisem
    Pana projektów, z poziomem znajomosci angielskiego i (mile widziane)
    niemieckiego.
    Czyli najlepiej CV:)

    Pozdrawiam
    Tomasz