PracaGrupypl.praca.szukanainformatyk, elektronik, jezyk niem, prawo j. B+samochod, Katowice i okolice

  • 1. Data: 2005-11-10 08:08:30
    Temat: informatyk, elektronik, jezyk niem, prawo j. B+samochod, Katowice i okolice
    Od: "Grzegorz Wydmuch" <g...@g...pl>

    kontakt grzegorzgrzegorz@ (wytnij to) gazeta.pl

    List motywacyjny

    Od wielu lat korzystam z komputera na co dzień. Nie mam żadnych problemów z
    jego obsługą, konfiguracją, diagnozowaniem usterek
    i serwisowaniem. Wykształcenie elektroniczne daje mi solidne podstawy do
    dobrego rozumienia wszelkich nowych technologii, przez co z łatwością
    przyswajam takie informacje. Posiadam umiejętność przekazywania tych
    informacji w prosty, przystępny sposób, np. tak, aby klient zrozumiał
    najistotniejsze różnice miedzy dwoma modelami w danej klasie sprzętowej.

    Posiadam 3,5 roczne doświadczenie w branży handlowej. Umiem
    nawiązać kontakt z klientem, zorientować się w jego potrzebach i pomóc
    w wyborze odpowiedniego produktu.

    Od zawsze marzyłem o studiach informatycznych, jednak ze względów
    finansowych dopiero rok temu podjąłem naukę w tym kierunku. W tej chwili
    jestem już na drugim roku studiów zaocznych w Wyższej Szkole Technologii
    Informatycznych w Katowicach. Na bieżąco czytam czasopisma komputerowe i
    śledzę nowinki techniczne.

    Mam nadzieję, że w związku z argumentami, jakie przedstawiłem, udało mi się
    zainteresować Państwa moją kandydaturą na pracownika Państwa firmy. Chętnie
    umówię się na rozmowę kwalifikacyjną, aby osobiście przestawić swoje
    umiejętności. Jestem w każdej chwili gotowy do podjęcia pracy.

    CV
    Wykształcenie:

    Poziom wykształcenia:
    średnie

    Profil wykształcenia:
    elektroniczne

    2004 - W trakcie
    Wyższa Szkoła Technologii Informatycznych w Katowicach,
    kierunek/specjalizacja: informatyczny/informatyka

    1996 - 2001
    Z.S.Z. Technicznych im. Edwarda Abramowskiego w Katowicach,
    kierunek/specjalizacja: elektronika/radiowo telewizyjna

    Znajomość języków obcych:

    niemiecki (komunikatywny), angielski (średni)

    Dodatkowe informacje:
    Przez rok (szóstą klasę szkoły podstawowej) mieszkałem w Niemczech
    gdzie również uczęszczałem do szkoły. Zapoznałem się tam z żywym językiem.

    Doświadczenie zawodowe:

    12, 2001 - 08,2005
    --------------------------------------- na stanowisku: starszy
    magazynier (w praktyce: fakturzysta, BOK)
    Obsługa i kierowanie działem wysyłkowym firmy ---, przyjmowanie
    zamówień, wystawianie faktur na zamówiony towar, informacja telefoniczna dla
    nowych konsultantów, pilnowanie porządku w towarze na magazynie.

    Praktyki zawodowe:

    Polskie Radio Katowice, (obsługa techniczna/dział techniczny
    - 1 miesiąc) (ocena bdb)

    Serwis RTV ----------------, (pomoc/nauka zawodu/praktyka
    - 1 miesiąc) (ocena bdb)

    Kursy, szkolenia i certyfikaty:

    Dodatkowe informacje:
    Nie ukończyłem żadnych kursów ani szkoleń specjalistycznych, posiadam
    jednak praktyczne doświadczenie w użytkowaniu wielu zaawansowanych aplikacji
    (włączając w to oczywiście Microsoft Office, Open Office, Outlook i inne)
    oraz intuicyjną umiejętność uczenia się nowych programów.

    Umiejętności z zakresu IT:

    Dziedzina
    Kategoria

    Języki programowania
    HTML (podstawy)

    Protokoły
    TCP/IP (średni)

    Systemy operacyjne / platformy
    BeOS (podstawy), Linux (podstawy), Windows 9x/Me (biegle), Windows
    NT/2000 (biegle), Windows XP (biegle)

    Arkusze kalkulacyjne
    Excel (biegle)

    Edytory tekstu
    MS Word (biegle), Star Office Writer (dobrze), Word Perfect (dobrze),
    Word Pro (dobrze)

    Grafika prezentacyjna
    Power Point (średnio)

    Poczta elektroniczna i praca grupowa
    Eudora (podstawy), Outlook (biegle), The Bat! (biegle)

    Prawo jazdy:

    Kategoria:
    B (posiadam samochód)

    Cechy charakteru:

    aktywny, chętnie pracuje samodzielnie, ciekawy, cierpliwy, dyskretny,
    godny zaufania, inteligentny, kreatywny, łatwo się przystosowuje, lojalny,
    niezawodny, odpowiedzialny, odważny, optymistyczny, otwarty, pewny siebie,
    pomysłowy, poważny, przyjazny, serdeczny, skromny, szczery, szybki, uczciwy,
    uprzejmy, wszechstronny, wytrwały, z inicjatywą, zadowolony, zaradny,
    zawzięty, zdecydowany, zdolny, zdrowy, zrównoważony