PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile zarabiacie jawna lista

  • 1. Data: 2003-08-18 13:28:04
    Temat: ile zarabiacie jawna lista
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    ludzie napiszcie ile zarabiacie i na jakim stanowisku, to i tak jest
    anonimowe, a noz dowiemy sie ze jestesmy wiecej warci i mozemy upomniec sie
    o podwyzke

  • 2. Data: 2003-08-18 13:31:04
    Temat: Re: ile zarabiacie jawna lista
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    piotr <p...@w...pl> napisał(a):

    > ludzie napiszcie ile zarabiacie i na jakim stanowisku, to i tak jest
    > anonimowe, a noz dowiemy sie ze jestesmy wiecej warci i mozemy upomniec sie
    > o podwyzke

    Anonimowość w internecie? ROTFL.
    Przestań trollować.
    A jak sam nie wiesz ile jesteś warty i musisz siś tego dowiedzieć od innych
    to masz problem, w którym ta grupa Ci nie pomoże.

    konlin

  • 3. Data: 2003-08-18 13:33:47
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    > Przestań trollować.
    > A jak sam nie wiesz ile jesteś warty i musisz siś tego dowiedzieć od
    innych
    > to masz problem, w którym ta grupa Ci nie pomoże.

    ale dzis kolega niedobry jest ze heh

  • 4. Data: 2003-08-18 13:33:55
    Od: "Timemack" <d...@w...pl>

    Znudzilo mi sie pracowanie na kogos i po 4 latach etatowej pracy od do
    postanowilem na dobre zajac sie graniem na gieldach swiatowych i forexie.
    Nie jest to prosta sprawa i nie polecam jej poczatkujacym. Ja uczylem sie
    tego od 1992 roku, caly czas sie ucze ale mysle, ze warto bylo. Oprocz
    dobrej kasy to swietna przygoda i styl zycia no i najwazniejsze sam jestes
    sobie Panem, nie trzeba sluchac zadnego palanta za 1500 zl (netto). Polecam.

    Jesli chodzi o dochody to srednia miesieczna z ostatnich 12-u miesiecy to
    36000 zl/m-c.

    Pozdro

    Timemack

  • 5. Data: 2003-08-18 13:37:19
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

> [...]
    Polecam.

    > Jesli chodzi o dochody to srednia miesieczna z ostatnich 12-u miesiecy to

    wlasnie tez ju przepracowalem 4 lata, kolego chyba zartujesz

  • 6. Data: 2003-08-18 13:37:49
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    piotr <p...@w...pl> napisał(a):

    > ale dzis kolega niedobry jest ze heh

    Nie niedobry tylko znużony takimi bezsensownymi, nie mającymi racji bytu
    pomysłami. Jeśli piszesz to poważnie to znaczy że Ty jesteś niepoważny, jeśli
    trollujesz to też źle.

    pzdr
    konlin

  • 7. Data: 2003-08-18 13:42:37
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "piotr" <p...@w...pl> wrote in message
    > Polecam.

    > wlasnie tez ju przepracowalem 4 lata, kolego chyba zartujesz

    Znam paru maklerow - podana kwota nie jest z kosmosu, zapewniam, chlopaki na
    etatach potrafia wyrobic wiecej.
    pozdr
    /p

  • 8. Data: 2003-08-18 13:46:22
    Od: Beerman <b...@d...com.pl>

    On Mon, 18 Aug 2003 15:33:55 +0200, in article
    <bhqklu$b0e$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Timemack" <d...@w...pl>
    wrote:

    >Znudzilo mi sie pracowanie na kogos

    Nie dziwie sie, ja nawet nie zaczalem i nie mam zamiaru.

    >no i najwazniejsze sam jestes sobie Panem, nie trzeba sluchac zadnego palanta za
    1500 zl (netto).

    O to wlasnie chodzi. Nie ma jak praca dla siebie i na swoim.

    --
    _______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_
    \____ PGP Key ID: 0x7E9C34CA ____/ / _ )___ ___ ___,__ _ ___ ___\

  • 9. Data: 2003-08-18 13:57:48
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    > Nie niedobry tylko znużony takimi bezsensownymi, nie mającymi racji bytu
    > pomysłami. Jeśli piszesz to poważnie to znaczy że Ty jesteś niepoważny,
    jeśli
    > trollujesz to też źle.

    mowiac prawde to chcialem sie dowiedziec

  • 10. Data: 2003-08-18 14:06:10
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    > Znam paru maklerow - podana kwota nie jest z kosmosu, zapewniam, chlopaki
    na
    > etatach potrafia wyrobic wiecej.

    wlasnie pracowalem w domu maklerskim w mojej karierze i wlasnie ich
    widzialem w tych samych ubranich caly rok, hm, a jesli to prawda, moze by
    zaczac grac na gieldzie